lagespill Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 kan noen anbefalle et program til å lage et php spill Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Først lærer du deg PHP ved å lage en gjestebok eller noe. Det er ikke bare bare å lage et spill i PHP. Og da regner jeg med du mener et mafia spill. Det kommer du ikke lage på lang tid. Du kan bruke Notepad til å skrive PHP, men ikke Word. Lenke til kommentar
lagespill Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Hvordan lager jeg gjestebok?? Lenke til kommentar
lagespill Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Hvordan lager jeg gjestebok?? ???? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 MatrixY2K, bruker jeg for det meste når jeg skriver .cgi, .php, eller .html, kode.. Gratis, og mye greiere enn Notepad eller wordpad, pga at det viser fargekoder i koden som gjør at du oppdager lettere når du har glemt ett viktig tegn eller noe. Lenke til kommentar
lagespill Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 MatrixY2K, bruker jeg for det meste når jeg skriver .cgi, .php, eller .html, kode.. Gratis, og mye greiere enn Notepad eller wordpad, pga at det viser fargekoder i koden som gjør at du oppdager lettere når du har glemt ett viktig tegn eller noe. Takker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Et par poster er slettet. Ikke spam mens dere venter på at en moderator skal se på saken, rapporter og bit heller i dere ordene. Flyttes fra PC-spill og til PHP-kategorien. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vi trenger ikke mer av denne søpla i php katogorien! Nå får det da sannelig være nok. Hvordan leger jeg en gjestebok? Du setter deg ikke bare ned å begynner å lage et spill i php. Først trenger du grunnkunsper. Så trenger du litt mer avanserte kunskaper. Så må du ha iden og en plan for hvordan du skal nå den. Du burde ha peiling på ting som; ftp, sevrver, script optimalisering, databaser og sikkerhet. For å nevne noen. De vil ta deg mange år med læring før du kommer opp på et nivå der du kan begynne å lage spill. Jeg sier ikke dette for å være slem eller noe. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har en modul i Notepad++ som heter "Lag spill" Der plotter jeg bare inn navnet på spillet, hvilken type spill, og skriver en røflig beskrivelse på spillet, så genererer den all PHP kode for meg Nei. Lær deg PHP som alle oss andre har gjort. Starte på scratch. Ingen her kommer til å skrive det for deg. Vi kan gi deg hjelp om du står fast, men å få noe servert på sølvfat kan du se rimelig langt etter. Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) www.tizag.com og www.w3schools.com gir deg en start.. Endret 30. mai 2008 av Skagen OT. Lenke til kommentar
lagespill Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg skjønner ikke hvor jeg nedlaste tizag.. Kan dere hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg skjønner ikke hvor jeg nedlaste tizag.. Kan dere hjelpe meg?? Du laster ikke ned tizag. Tizag er en side hvor du lærer å kode PHP på. Lenke til kommentar
onTop Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 lagespill: Vet du i det hele tatt hva php er? For meg virker det som du ikke har peiling på hva php er. Og hvis du vil lage et spill alene, er du nesten nødt til å lære deg html, css og photoshop. Kanskje t.o.m javascript og ajax, men det kan du isåfall lære etterhvert. Prøv å lær deg html, hvis det blir for vanskelig kan du glemme hele spill-prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå