Gjest frustrert jente Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Takk takk hehe, ja det pleier og være det Jeg ga hu klar beskjed om at dette var siste gangen hu fikk låne penger av meg, så vi får håpe det hjalp litt iallefall Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du skulle ha kommet brasende inn hos henne, og sagt; "I am here to get my money back! Give them to me or taste my iron fist of punishment!" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg sender alltid giro. Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jannekake, du er litt ond (EVIL!) Hysj, neida. ^^ Er ikke sikkert jeg ville gjort det selv, men her virket det jo ikke som om mye nyttet. En god trussel har da aldri skadet noen? (A) Men flott at du fikk pengene da! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg sender alltid giro. Serr? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg sender alltid giro. Serr? Til de som over lang tid nekter å betale. Så slapp av, kompis. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg sender alltid giro. Serr? Til de som over lang tid nekter å betale. Så slapp av, kompis. Var ikke så bekymret, bare nysgjerrig :!: Lenke til kommentar
Gjest frustrert jente Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg sender alltid giro. Ingen dum ide, men tror jeg rett og slett bare slutter og låne bort penger jeg Fikk mld fra hu dag da, hvor hu påsto at hu ikke hadde hatt penger til og betale tilbake før nå. Særlig Tror ikke hu skjønner at jeg veit hu har jugd til meg hele tia. huff, at det går ann.. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Grattis med penga! "Jobber" som innkrever selv, og - kan bekrefte at det ikke alltid er like lett å få kontanter i oppgjør. Da må man ta til takke med dobbelt av materiell verdi. Sett hardt mot hardt; det hjelper alltid! Du var tross alt heldig! Haggiz_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå