Gissan Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei! Er 16 år, bor i Bergen, og vurderer å ta lett motorsykkel-lappen. Hva trenger jeg? Fra før av har jeg tatt Trafikalt Grunnkurs og Mørkekjøring. Hvor mye vil det koste å ta selve lappen? Og hvor mye må man ut med for sykkel? Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 for en grei sykkel 20-30k du kan gå på en kjøreskole og høre om hvor mye det koster, men tror det ligger på 1000+/- per kjøre time, og du må ha 6 obligatoriske timer, så må du ha så mange kjørelæreren din synes du trenger. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg måtte ut med 14k for lappen. Vet ikke hvor mange timer jeg hadde, men var endel(under gjennomsnitte sa kjørelæreren min). Fikk dobbelttimer, en dobbel time kostet meg 1000kr. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Lappen er i gjennomsnittet omtrent 14-18K. Hver kjøretime er ca 500-600kr Det som er viktigst er at du sjekker de nærmeste trafikkskolene og sammenligner dem, det finnes ingen fasit for hvor mye lappen koster. Hvor mye du må betale for sykkelen er selvførgelig avhengig av hvilken du skal ha. Du får en 125cc fra 5000kr til 70000kr Endret 26. mai 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå