granny Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vet ikke om dette er rette sted, men lurer på en liten ting: Er det noen som vet om det tar lengre tid å laste opp bilder til en fotolagringsside direkte fra en minnepinne/minnekort en hvis jeg først legger bildene inn på pc`n før jeg laster de opp? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vet ikke om dette er rette sted, men lurer på en liten ting: Er det noen som vet om det tar lengre tid å laste opp bilder til en fotolagringsside direkte fra en minnepinne/minnekort en hvis jeg først legger bildene inn på pc`n før jeg laster de opp? Hvis du ikke har en fenomenalt rask internettlinje (ut) så har det ingen hastighetsmessig betydning. Det kan vel være en god ide å kopiere til PC-en uansett dersom det er verdifulle bilder, så har du en sikkerhetskopi. Lenke til kommentar
granny Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Takk for svar. Jeg syns bare at det gikk så ekstremt tregt å laste de, men da er det nok linjen min som er dårlig . Det er bilder som skal deles med mange, men som ikke har så stor personlig verdi, så derfor hadde jeg ikke lyst til å bruke lagringsplass på min pc til dem Etter å ha lastet opp i over 5 timer så finner jeg de heller ikke igjen på Eurofoto så nå er det på`n igjen Lenke til kommentar
Anv Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Takk for svar. Jeg syns bare at det gikk så ekstremt tregt å laste de, men da er det nok linjen min som er dårlig . Det er bilder som skal deles med mange, men som ikke har så stor personlig verdi, så derfor hadde jeg ikke lyst til å bruke lagringsplass på min pc til dem Etter å ha lastet opp i over 5 timer så finner jeg de heller ikke igjen på Eurofoto så nå er det på`n igjen Dette blir vel litt utenfor "Lagringsmedier" men iallefall, har du et moderne kamera med mange megapixler vil det ta tid å laste opp, spesielt hvis bildene er i max størrelse og kvalitet. Du kan da vha et bildebehandlingsprogram forminske bildene til en passende størrelse, det vil da gå raskere å laste opp. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå