Gå til innhold

Syk syk 15" snart tilgjengelig over dammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst at den klarer opp mot to timer på batteri med slik hardware. Sprekt å love 9800M GTX grafikkort bare ett par måneder etter at 8800M GTX til slutt kom i salg. At den kan leveres med Windows XP er i mine øyne også positivt :)

 

... og når de tilbyr å levere den med HD DVD-spiller må man virkelig kunne si at den har alle muligheter :p

Lenke til kommentar
Hvis jeg konfigurerer den til ca 2500 dollar, kan noen regne ut hvor mye jeg må betale med frakt/moms/fortolling?

tror det skulle bli i underkant av 16000,-

 

$2500 * 5.0057 = 12514,25

12514,25 * 1,25 = 15642,8

pluss frakt og ca. 100 kr fortolling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Få de til å sende det som gave, og kryss fingrene :-)

Bedrifter kan ikke giftmarke

Pakken trenger likevel en verdi oppgitt på utsiden på under 1000kr

 

Hmm, jeg kjøpte da unektelig en usb harddisk fra usa, fra nettbutikk, pakket inn med gavekort og ingen prislapp utenpå. Kanskje dette er noe butikker gjør uten tillatelse da eller ?

Veldig mange nettbutikker har jo "gift option" du kan bruke ved checkout

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Hvem som helst kan krysse av for gave, men:

 

- hvis tollen har mistanke om at pakken er kjøpt i nettbutikk, for eksempel hvis det er en butikklogo eller annet på utsiden av pakken, overser de dette krysset glatt...

- pakken er ikke forsikret for mer enn den verdien som er oppgitt på utsiden, slik at hvis posten mister/ødelegger pakken på turen får du ikke mer igjen enn den verdien som står skrevet på. Derfor er en del selgere ikke villige til å sette for lav verdi på såpass dyre varer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Hvem som helst kan krysse av for gave, men:

 

- hvis tollen har mistanke om at pakken er kjøpt i nettbutikk, for eksempel hvis det er en butikklogo eller annet på utsiden av pakken, overser de dette krysset glatt...

- pakken er ikke forsikret for mer enn den verdien som er oppgitt på utsiden, slik at hvis posten mister/ødelegger pakken på turen får du ikke mer igjen enn den verdien som står skrevet på. Derfor er en del selgere ikke villige til å sette for lav verdi på såpass dyre varer...

 

Pokker ta, det er derfor den er blitt stånde så lenge på "Into Foreign Customs"

 

Men definitivt et godt poeng det med erstatning. Det har jeg ikke vært klar over, så da kommer jeg nok ikke til å gjøre det med dyre innkjøp lenger. Hvis man da ikke har is i magen..

Lenke til kommentar

De andre produktene var jo greie både i spec og pris. Hvis du konfigurer 17" dems også så kan jo den bli utrolig god. Synes det bra at man kan få SSD HD å... selvom de er små og dyre.

 

Så vil gjerne bestille en derifra... bare finne ut hvordan det er med toll og moms og sånn. Greit å gjøre når dollar'n er så lav.

Lenke til kommentar

Multicom planlegger å ta inn denne. Det siste jeg hørte var at det neppe skjer før i slutten av juni, men med tanke på den siste tidens Centrino 2 forsinkelser blir det vel enda senere. Den er basert på Clevo sin M860TU barebone. Mer informasjon (kanskje altfor mye faktisk...) her.

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av Longboard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...