Gå til innhold

CPU-kjøler anbefaling til ett Lian-Li PCV350

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå bestemt meg for å bestille nytt kabinett og hovedkort da jeg er lei av Maxi-tårnet som står å tar opp altfor mye plass i forhold til hardware som er i det:

1x raptor

1x 1TB WD

1x GeForce 8800 GTS

1x Intel C2D e6600 (skal oppgraderes med nyere quadcore)

1x X-Fi fatal1ty

1x samsung dvd-brenner

Jeg kjører nå stock kjøler på cpu-en men syns den avgir litt for mye bråk og har litt planer om å leke meg med litt lett overklokking før jeg lar e6600-en overta jobben i HTPC-en min..

Så, det jeg da trenger er hjelp med å velge ut en god og stille CPU kjøler for LGA775 som passer til min nåværende E6600 og som også kan ta jobben med å kjøle en 45nm quadcode etterhvert (mest sansynlig en q9450).

Anyone?:)

-Ståle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vil ikkje kapre tråden, men eg ser også etter ny kjøler. Har ein Thermaltake Big Typhoon VX i tankane, men er ikkje sikker enda (kjøleevne, støynivå og plass i kabinettet). Eg såg også på Blue Orb II også, men var ikkje sikker. Ser at lilko anbefalte den, så eg lurer på om den er betre enn Tt Big Typhoon VX. Eg er som sagt heller ikkje sikker på om det er plass til den i kabinettet mitt, og sidan Blue Orb II er mindre er det mulig eg vel den i staden.

Nokon som har innspel?

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...