Ståle^^ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei, jeg har nå bestemt meg for å bestille nytt kabinett og hovedkort da jeg er lei av Maxi-tårnet som står å tar opp altfor mye plass i forhold til hardware som er i det: 1x raptor 1x 1TB WD 1x GeForce 8800 GTS 1x Intel C2D e6600 (skal oppgraderes med nyere quadcore) 1x X-Fi fatal1ty 1x samsung dvd-brenner Jeg kjører nå stock kjøler på cpu-en men syns den avgir litt for mye bråk og har litt planer om å leke meg med litt lett overklokking før jeg lar e6600-en overta jobben i HTPC-en min.. Så, det jeg da trenger er hjelp med å velge ut en god og stille CPU kjøler for LGA775 som passer til min nåværende E6600 og som også kan ta jobben med å kjøle en 45nm quadcode etterhvert (mest sansynlig en q9450). Anyone? -Ståle Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Bump. Ingen som har noe klokt å komme med? virkelig? Jeg har selv sedd på denne, den virker okay og skal vist tåle en liten overklokk også.. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=c...0&mcat=c175 Endret 28. mai 2008 av Ståle^^ Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noctua NH-U12P skal vist være den beste.. men den er stor så kansje du ikke før plass til den.. 12cm i diameter.. Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Ja nei hurra, se på kabinettet du, den kjøleren der får såvidt plass i ett antec p180 så det sier seg vel selv at det er no-go Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Trenger en liten stille kjøler selv. Typhoonen jeg har er alt for stor for Lian Li kabinettet (vifta står nesten innat veggen) edit: googla litt og fant dette http://www.endpcnoise.com/cgi-bin/e/cpucom...tml?id=hiG6zQEy . Vet ikke om det hjelper men.. Endret 6. juni 2008 av Uncas Lenke til kommentar
lilko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ville kjøpt Blue Orb II.. Har den, anbefales.. Den er også veldig stille Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Vil ikkje kapre tråden, men eg ser også etter ny kjøler. Har ein Thermaltake Big Typhoon VX i tankane, men er ikkje sikker enda (kjøleevne, støynivå og plass i kabinettet). Eg såg også på Blue Orb II også, men var ikkje sikker. Ser at lilko anbefalte den, så eg lurer på om den er betre enn Tt Big Typhoon VX. Eg er som sagt heller ikkje sikker på om det er plass til den i kabinettet mitt, og sidan Blue Orb II er mindre er det mulig eg vel den i staden. Nokon som har innspel? Endret 18. juni 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå