Gå til innhold

Halo: Invertering av x-aksen.

rekyl

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid brukt invertert x-akse i FPS-spill, inkludert alle Halo-titlene. Jeg har ikke hatt noe problemer med dette, og mener selv jeg etter hvert har oppnådd et akseptabelt skill-nivå. Inverted gir jo forsåvidt mening hvis man tenker på at får å se opp, tilter vi hodet vårt bakover. Det jeg imidlertid har litt problemer med er å bevege siktet i en skrå linje (f.eks. opp mot venstre). Da er det noe ulogisk med inverted, siden y-aksen ikke også er invertert. På mange måter er det en halvveis invertering, og det skaper tilsynelatende problemer for meg.

Jeg vurderer å prøve å gå over til normal, men er litt redd for at inverted er litt for inngrodd. Noen tanker om dette?

Ps: Jeg er ikke interessert i en diskusjon om hva som er best av normal og inverted (da dette helt klart er snakk om preferanser), men heller synspunkter på det jeg opplever.

Endret av rekyl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Vel, prøvde litt custom gaming i går med normal, med vekslende hell. I stressende situasjoner så jeg opp når jeg ville se ned, og motsatt. Jeg måtte tenke ganske hardt for å gjøre det riktig og i avgjørende øyeblikk brukte jeg ofte et halvt sekund for mye. Men det kommer seg vel når jeg har fått litt mer trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...