Cycl0ps Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har lastet ned en del ting.. Og så har jeg kommet over disse vidioklippene som er dat filer. Hva er det? Hvordan kan jeg spille de av osv.. Takk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Videofiler fra VCD-plater er vel .dat filer? Prøv å åpne de i mediaplayer. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Dat er midlertidlige filer brukt mye av winmx og kazza. De skal få forandret filendingene når de er ferdig lastet ned, men noen ganger fungerer vist ikke dette(har ikke oplevd dette problemet selv). Om du vet hva slags filer de er, kan du bare forandre filendingene manuelt. Om det f.eks er en *.avi fil, vel så forandrer du filendingen til avi. Kan hende du må aktivere at de viser filendingene. i engels Win2k gjør slik: "i explorer vindu"-tools-folder options-view-"Hide file exstension for known file types". Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 det støttes ikke i media player.. Hva skulle jeg gjøre? Hvordan skulle jeg forandre navn eller filtype? Fattet ikke det.. Har xp pro.. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Disse .dat filene kan åpnes i dvd-saoftware spillere som f.eks Power DVD, når det gjelder video. Kazza bruker også .dat som midlertidlige filer under nedlasting ( såvidt jeg husker) men disse kan ikke åpnes i Power DVD. lykke til Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det heter vel kanskje Software og Kazaa men men Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Noen av disse temp-videofilene fra kaazzaa, iMesh etc. kan åpnes i VirtualDub (Selv om de ikke funker i PowerDvD & Mediaplayer) Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Hvor kan jeg laste ned Power DVD eller noe som kan spille dette av.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 gå inn i kazaa og prøv og fjeren alle completed så tar du og prøver å spille den av i kazaa da blir noen av filene normale (har fungert fint for meg) Men det skal finnes et program som fikser det Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg gjorde det som du sa. Men det hjelp ikke. De ble fortsatt bare datfiler. Er det noen av dere andre som har hørt om dette programmet eller noe? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvis søkefunksjonen her hadde virket i stedet for å bare vise no results eller liste opp alle innleggene på forumet så hadde jeg kanskje sagt søk Lenke til kommentar
Konge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 MpegTools truncates en .dat fil til .mpg . http://www.smart-projects.net/isobuster/ kan være et bedre alternativ der ... Lenke til kommentar
andgob Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hvis det er dat filer fra en vcd cd, så kan du bare rename den til *.mpg hvis det er kazaa filer så aner jeg ikke Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Gjelder is buster også filer fra kazza??? Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 dat view hva er det?? :-? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Last ned AVI Preview, funker kjempebra. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 dat view er et program som tar det du har lastet ned og gjør det om til filen slik den vil bli når du er ferdig å laste den ned (du får jo ikke med det du ikke har lastet ned enda, men du får vite om den funker ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå