ostov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Heisann! Har noen e-books som jeg vil gjerne printe ut, men hvordan kan jeg få printet det hele ut på 2sider. Så sparer jeg plassen. Er det noe spesielt software som kan hjelpe meg her? Takk for gode svar Lenke til kommentar
StureG Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Heisann!Har noen e-books som jeg vil gjerne printe ut, men hvordan kan jeg få printet det hele ut på 2sider. Så sparer jeg plassen. Er det noe spesielt software som kan hjelpe meg her? Takk for gode svar Du trenger rett og slett en skriver som kan skrive ut tosidig,. evt skrive ut flere sider på samme side. Dette gjøres i feltet side skalering når du velger å skrive ut filen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 det går an å sette skriveren til å skrive ut flere sider på et ark på samme side på arket. denne justeringen gjøres i side oppsettet i skriverdriveren. der er det vanligvis flere muligheter bl.a. hvordan siden skal plasseres det er mulig for enkelte skrivere å skreve så mange som 16 side på en side på et ark. på et a4 ark skal det etter sigende være vanskelig å lese hvis man plaser mer en 2 sider på samme arket på samme side mange skrivere kan automatisk skrive på begge siden av arker. det heter duplex elle lignede navn. jeg har ikke den muligheten så jeg vet ikke så mye om det er det ikke automatisk så har man 2 muligheter . - hvis skriveren kan settes opp til å bare skrive en side av gangen og bekrefte det hver gang. bruker du denne muligheten. side jeg ikke har den så vet jeg ikke hva den heter - legge bare ett ark i skriveren. når det kommer ut ( du får en feilmelding) så snur du arket å legger det tilbake , bekrefter og skriveren skriver på den andre siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå