Heradon Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det med at sonene blir delt opp i instancer da det blir over en viss mengde spillere i den gitte sonen ser jeg ikke på som noe stort problem. Denne teknikken ble bla brukt og blir brukt i EQ2 så jeg er kanskje vant til det? Uansett, grunnen til dette er jo for å ungå at altfor mange camper samme mob som trengs til quests, redusere lag osv. Etter det jeg vet så er det lettere å ha flere servere når man legger spillet i zoner. Fordi ingen av de store MMORPG spillene består av en server. Det er ikke umulig at Wildsoul servern består av 12 servere. Og de 12 serverne kjører zonene fordelt på seg, så de ikke blir like fort belastet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 De fleste mmorpg kjører vel flere server. F.eks en server til mobs, en server til npc, en server til event o.l. Selve verden ligger jo på din egen pc. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er imponert over at conan har solgt MINST 400.000 eksemplarer på en uke Noen whining har det vært men hvis feks 1000 whiner av 400.000 , så hører man dem ekstra godt Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nei,det første har du rett i når jeg tenker meg om.Men jeg mener jeg har ikke møtt venner i byen selv om vi har stått på samme sted. Jeg vet f.eks at det skjedde utenfor Tortuga og byen er i samme sone. Mulig der er noe annet når man forlater øyen. Tortuga en får liten by så den må bli delt opp i instancer, men da du kommer på "main land" så merker du at det ikke er noen instancer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg bare elsker dette spillet, og det at det er et Norsk selskap bak spakene er bare helt konge. Er garantert det beste adult mmorpg spillet ute om dagen. Lenke til kommentar
Salsa-Shark Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette er rett og slett en av de beste online spilla jeg har spilt noen gang.. Jeg bl utrolig overrasket. Det har alt WoW manglet, og mye mer. Går kanskje litt fort unna med levlene, men det får så være. Men det hjelper vel utover etter lvl 20.. For har nemlig ikke kommet over det enda, ettersom jeg aldri blir helt fornøyd med valg av class og utseende.. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 bumper denne siden AoC fortjener mer enn bare whining! Lenke til kommentar
pundo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvordan er det med folk på serverne? Er det færre folk nå eller er det noenlunde jevnt? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 det har vel jevnet seg litt ut på serverne. Den første tiden var det helt håpløst, og til tider så åtte man stå i kør for å komme inn på servern man hadde character på. Nå er det iallefall akkurat passe på den PVP serven jeg spiller på....husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg er meget imponert over at det fins en mmorpg som ikke føles som en rts når man slåss:D Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg er meget tilfreds med mine første dager i Hyboria. Har nå rukket å bli en lvl 29 Aquilonian guardian og finner stadig hyggelige mennesker å queste med. Meker at spillet har forbedringspotensiale på ymse bugs, men det er ikke så sjenerende at jeg føler for å knekke plata og slette spillet. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Synes dette spillet er veldig bra så langt, mange hyggelige folk, greie quester, spennende spillestiler og klasser. Fin grafikk og fin musikk. Alt i alt så synes jeg dette var en positiv overraskelse Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Dette er rett og slett en av de beste online spilla jeg har spilt noen gang.. Jeg bl utrolig overrasket. Det har alt WoW manglet, og mye mer. Går kanskje litt fort unna med levlene, men det får så være. Men det hjelper vel utover etter lvl 20.. For har nemlig ikke kommet over det enda, ettersom jeg aldri blir helt fornøyd med valg av class og utseende.. Hva mangler WoW som du finner i AoC? Lenke til kommentar
vcx Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hva mangler WoW som du finner i AoC? Ikke at jeg skal svare for han, men en ting jeg tenker på med en gang: Guild Keep systemet. Det er helt fantastisk og noe man absolutt mangler i wow! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Dette er rett og slett en av de beste online spilla jeg har spilt noen gang.. Jeg bl utrolig overrasket. Det har alt WoW manglet, og mye mer. Går kanskje litt fort unna med levlene, men det får så være. Men det hjelper vel utover etter lvl 20.. For har nemlig ikke kommet over det enda, ettersom jeg aldri blir helt fornøyd med valg av class og utseende.. Hva mangler WoW som du finner i AoC? Mål og mening. Endgame spillet i WoW er en vits i forhold til hva man vil se i AoC. Jeg har opplevd en liten smakebit av den nå, og jeg må si jeg likte det enormt, selv med litt lagg, men det kommer seg med tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå