Gå til innhold

Vi som er imponert over Age of Conan!

Anbefalte innlegg

Det med at sonene blir delt opp i instancer da det blir over en viss mengde spillere i den gitte sonen ser jeg ikke på som noe stort problem. Denne teknikken ble bla brukt og blir brukt i EQ2 så jeg er kanskje vant til det? Uansett, grunnen til dette er jo for å ungå at altfor mange camper samme mob som trengs til quests, redusere lag osv.

Etter det jeg vet så er det lettere å ha flere servere når man legger spillet i zoner. Fordi ingen av de store MMORPG spillene består av en server. Det er ikke umulig at Wildsoul servern består av 12 servere. Og de 12 serverne kjører zonene fordelt på seg, så de ikke blir like fort belastet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei,det første har du rett i når jeg tenker meg om.

Men jeg mener jeg har ikke møtt venner i byen selv om vi har stått på samme sted. Jeg vet f.eks at det skjedde utenfor Tortuga og byen er i samme sone. Mulig der er noe annet når man forlater øyen.

Tortuga en får liten by så den må bli delt opp i instancer, men da du kommer på "main land" så merker du at det ikke er noen instancer

Lenke til kommentar

Dette er rett og slett en av de beste online spilla jeg har spilt noen gang.. Jeg bl utrolig overrasket. Det har alt WoW manglet, og mye mer. Går kanskje litt fort unna med levlene, men det får så være. Men det hjelper vel utover etter lvl 20.. For har nemlig ikke kommet over det enda, ettersom jeg aldri blir helt fornøyd med valg av class og utseende..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er meget tilfreds med mine første dager i Hyboria. Har nå rukket å bli en lvl 29 Aquilonian guardian og finner stadig hyggelige mennesker å queste med. Meker at spillet har forbedringspotensiale på ymse bugs, men det er ikke så sjenerende at jeg føler for å knekke plata og slette spillet.

Lenke til kommentar
Dette er rett og slett en av de beste online spilla jeg har spilt noen gang.. Jeg bl utrolig overrasket. Det har alt WoW manglet, og mye mer. Går kanskje litt fort unna med levlene, men det får så være. Men det hjelper vel utover etter lvl 20.. For har nemlig ikke kommet over det enda, ettersom jeg aldri blir helt fornøyd med valg av class og utseende..

Hva mangler WoW som du finner i AoC?

Lenke til kommentar

Hva mangler WoW som du finner i AoC?

Mål og mening.

Endgame spillet i WoW er en vits i forhold til hva man vil se i AoC. Jeg har opplevd en liten smakebit av den nå, og jeg må si jeg likte det enormt, selv med litt lagg, men det kommer seg med tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...