Digitalsitron Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sitter å spiller det nå. AoC er rett og slett et stykke kunst. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg er så imponert at det holder! Lenke til kommentar
bermar Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noe så orgasmisk har jeg aldri sett før, tror jeg! Er mektig imponert. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg elsker ALT ved conan , men serlig musikken tar pusten far meg ! Jeg er fan av slik rolig celtisk/gotiske greier Lenke til kommentar
Kald Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Husker når jeg kom i det nye området etter Tortage og den dama begynner å synge. Da fikk jeg skikkelig god følelse for spillet Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Begynte å bli litt lei tortage, men plutselig så var jeg ferdig i det området, og var nesten som å starte på nytt når jeg kom til land Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg er imponert over spillet, men jeg har ikke prøvd det enda Har bare sett videoer og lest reviews og sånn. Landskapene, grafikken og i det hele tatt det du kan gjøre i spillet får meg til å sikle og skjelve som en barbert bever innelåst i et rom på -90 grader. Det var selvfølgelig positivt ment.... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg er imponert over spillet, men jeg har ikke prøvd det enda Har bare sett videoer og lest reviews og sånn. Landskapene, grafikken og i det hele tatt det du kan gjøre i spillet får meg til å sikle og skjelve som en barbert bever innelåst i et rom på -90 grader. Det var selvfølgelig positivt ment.... Syntes det samme før jeg fikk det. Når jeg fikk det ble jeg enda mere imponert Lenke til kommentar
vgard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Første gangen jeg fyrte opp Age of Conan fikk jeg gåsehud og nesten klump i halsen. Så sinnsykt kul sang i menyen hvor du taster inn brukernavn og passord. Elsker den sangen. Det siste destiny questet var helt konge, spilte som conqueror og måtte slakte alle vakter og folk og til slutt han siste duden som jeg aldri husker navnet på i Tortage. Det gav meg en så sykt god stemning og så var det ganske kul musikk. Så genialt laget. Generelt eier lydbildet alt annet jeg har spilt og vel så det. Får av og til gåsehud av samspillet mellom grafikken og lydbildet. Godt jeg snart skal hjem fra jobb så jeg kan spille litt AoC igjen. Få min fiks for kvelden. Har fri i morgen også, så det blir nok litt spilling ut over natta. Noen på Ymir som vil slå følge? Er lvl 25 nå. Add Kailin hvis du vil, logger vel på ca litt over halv tolv, tolv i natt. Har heller ikke funnet meg noe guild enda. Er veldig casual player. Men det ble litt off topic. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er mektig imponert over AoC, det har virkelig truffet midt i blinken hos meg når det gjelder MMO. Kampsystemet, grafikken, stemningen, humoren og all den blodige volden har gitt meg det jeg har savnet i et MMO. Det eneste som skuffet meg litt er at man ikke kan gå fritt rundt verdenen som mange sier, må bare lure på hvorfor de ikke tok med det? Når de klarte å få med alt annet. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 AoC er kort og enkelt vakkert. Bildet taler for seg selv, sjekk det landskapet! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Spillet er helt rått Spesielt queste-systemet med X'er som markeres på kartet og musikken. Grafikken har jeg ikke fått nyte fullt ut bortsett fra på nighttime pga lagg ;P Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Landskapet er vakkert ja, men nå i level 45 så begynner jeg å bli litt lei av at mange ommeråder er utrolig like, håper det endrer seg fra 50+. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Spillet er helt nydelig. Grafikken er flott og lyden/musikken er bare helt utrolig bra. Jeg syns combat systemet er artig. Tok litt tid før jeg ble vant til det, men nå er det digg. Har stortsett spillt alle ledige timer siden fredag morgen og det har ikke kræsja en eneste gang og er vel en av de heldige som ikke har sett noen game breaking bugs. Jeg er mektig imponert over denna launchen. Må være en av de bedre om ikke den beste jeg har vært med på. Congrats med ett flott produkt Funcom. Gleder meg til hva som måtte komme fremover. Lenke til kommentar
Anim Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Når jeg hadde logget meg inn for første gang var jeg helt sjelven når loadingen får å lage character startet. Dn ble endelig full. Og hva skjer? Ziiiit blue screen. -.- PCen min holder ikke.. Har spilt litt hos en venn av meg og har bestemt meg for å bestille en pc fra komlpett som kan kjøre conan mer en bra nok.Akkuratt nå synes jeg de høye requirementsa er eldig plagsomme, men når den nye PC-en kommer mener jeg nok at det er drit bra Er ikke på lvl 10 enda, men jeg synes spillet er helt fantastisk. Gleder meg så ekstremt til å kunne spille det når jeg vil hjemme. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Bare tanken på spillet gjør at jeg vil hjem så fort som mulig og spille til midnatt Spesielt når jeg vet at alt jeg må gjøre for å levle er å levere ett oppdrag til Kern Wolfseye, og da har jeg min Improved Lumbering Hulk Finnes ikke noe morsommere enn å samle en 3-4 stykker for å ta ned Ymirs. Koste meg i flere timer igår, fant ut at jeg hadde spilt i 44 timer siden 17. mai, men angrer ikke ett sekund. God følelsen blir bare bedre å bedre, og Funcom gjør en knall jobb for å gi oss den best mulige opplevelsen. Jobber på spreng på natters tid slik at vi kan kose oss. Jeg håper dette blir ett evigvarende spill, som kommer med nye og spennende muligheter Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Samme her......satt igjen som en gapende idiot da jeg kom inn i Early access clienten etter open beta. Forskjellen i spillet var så merkbar at jeg trodde ikke det var mulig. Og jeg syntes i utgangspunktet at open Beta var bra. Jeg er kjempeimponert over spillet, og lanseringen som helhet. Mange mange år siden jeg har følt meg så engasjert i et spill. Skjønner ikke all klagingen på manglene i spillet. Jeg opplever at jeg gleder meg over det som er, og at jeg kun ser fram mot de tingene som Funcom driver og fixer og tuner. Spesielt må jeg si at jeg ser frem mot den dagen da de slipper patchen med DX10 biten. Denne er etter hva jeg har skjønt ikke inkludert enda, selv om jeg trodde det da jeg kunne velge DX10 i options. Jeg kan ikke skjønne annet enn at grafikken i så fall må bli helt sinnsyk. En annen ting jeg gleder meg stort til er at Trader-funksjonen kommer på plass slik at spillernes egen økonomi kommer på plass. Slik det er per i dag så er det ikke akkurat lett å få tak i unikt utstyr, men samtidig så er det litt kult også. Det betyr at de fleste, med unntak av de aller mest fanatiske, jobber seg sakte men sikkert til en bedre karakter. Som eksempel så kan jeg nevne at jeg i går følte en enorm tilfredsstillelse ved at jeg på lvl 32 fikk ferdig questserien på Gravedigger.......den rustningen jeg fikk til conqueren min da var type blå, og ga meg et kjempeløt på defence......... herlig med et spill som endelig engasjerer en gammel spiller. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Samme her......satt igjen som en gapende idiot da jeg kom inn i Early access clienten etter open beta. Forskjellen i spillet var så merkbar at jeg trodde ikke det var mulig. Og jeg syntes i utgangspunktet at open Beta var bra. Jeg er kjempeimponert over spillet, og lanseringen som helhet. Mange mange år siden jeg har følt meg så engasjert i et spill. Skjønner ikke all klagingen på manglene i spillet. Jeg opplever at jeg gleder meg over det som er, og at jeg kun ser fram mot de tingene som Funcom driver og fixer og tuner. Spesielt må jeg si at jeg ser frem mot den dagen da de slipper patchen med DX10 biten. Denne er etter hva jeg har skjønt ikke inkludert enda, selv om jeg trodde det da jeg kunne velge DX10 i options. Jeg kan ikke skjønne annet enn at grafikken i så fall må bli helt sinnsyk. En annen ting jeg gleder meg stort til er at Trader-funksjonen kommer på plass slik at spillernes egen økonomi kommer på plass. Slik det er per i dag så er det ikke akkurat lett å få tak i unikt utstyr, men samtidig så er det litt kult også. Det betyr at de fleste, med unntak av de aller mest fanatiske, jobber seg sakte men sikkert til en bedre karakter. Som eksempel så kan jeg nevne at jeg i går følte en enorm tilfredsstillelse ved at jeg på lvl 32 fikk ferdig questserien på Gravedigger.......den rustningen jeg fikk til conqueren min da var type blå, og ga meg et kjempeløt på defence......... herlig med et spill som endelig engasjerer en gammel spiller. Hmm kan ikke huske at jeg har en gravedigger quest? Og jeg er level 33. Men vekk fra OT. Spillet er nydelig, grafisk mesterverk, lyden er halve opplevelsen. Første 20-22 levlene var epixe... aldri noen gang følt meg mer velkommen i et spill. Savner allerede stemmene til de forkejllige oppdragsgiverne. Når det er sagt, har jeg vært den uheldige typen. Slet mye med -out fo memory-, crash, og til slutt nektet spillet å fungere. Dessuten er fps svært lav i forhold til specc. MEN, dette er ting som rettes på av Funcom, og noen må regne med at det skjer dem. Uansett vil jeg bare gratulere Funcom, og ønske dem lykketil! Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hmm kan ikke huske at jeg har en gravedigger quest? Og jeg er level 33. Men vekk fra OT. Spillet er nydelig, grafisk mesterverk, lyden er halve opplevelsen. Første 20-22 levlene var epixe... aldri noen gang følt meg mer velkommen i et spill. Savner allerede stemmene til de forkejllige oppdragsgiverne. Når det er sagt, har jeg vært den uheldige typen. Slet mye med -out fo memory-, crash, og til slutt nektet spillet å fungere. Dessuten er fps svært lav i forhold til specc. MEN, dette er ting som rettes på av Funcom, og noen må regne med at det skjer dem. Uansett vil jeg bare gratulere Funcom, og ønske dem lykketil! Du finner den questen ved Spider Caves, oppe der du raider Vanir campene. Når du kommer du grotta så tar du til høyre og følger den lille veien, så er Gravedigger rett ovenfor Endret 27. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Likte dette spillet svært godt! Synd at det måtte komme ut den uka jeg kom opp i tysk skriftlig eksamen! -_- Blir ikke no powerlevling på meg nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå