Hestvik Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Så litt rundt etter en slik tråd, men til min store forskrekkelse eksisterer den ikke. Dette er tråden for de som rett og slett ikke kan få nok, og som har sett sei lei av al sutringen rundt om på forumet. Det er klaging, klaging, klaging av folk som bestandig "vet" best. Dette ødelegger litt for de som har lyst til å begynne, men alt de finner er lange poster av folk som gjør sitt beste for å finne noe å klage på. Jeg har enda ikke funnet en ting jeg greier å irritere meg over. Så denne tråden er stengt for all klaging, og skal du sutre kan du finne deg en annen plass. Så hvorfor elsker vi spillet? Jeg personlig synes at alt er bra. Enten det er de store slettene eller de vakre omgivelsene. Det å komme seg opp på en fjelltopp og se utover er rett og slett ubeskrivelig vakkert Kampsystemet fungerer også flott, der du ikke bare klikker på en knapp for å se hvem som vinner, du er faktisk med selv og bestemmer utfallet. All løpingen rundt gjør bare opplevelsen enda mer fantastisk, mtp utforskning av nye landskap. La denne tråden overkjøre all sytingen og klagingen, og fokuser heller på alt som gjør spillet genialt! Kom gjerne med screenshots om ønskelig! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Der er litt anderledes enn det jeg er vant til, men det er absolutt ikke noe negativt Og det er også ekstra morro å spille når conqueroren min synlig hugger hodet av motstanderen sin. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Er imponert ikke bare over selve spillet med også hvor stabile klienten og serverne er. Har spilt totalt 32 timer og ikke opplevd et eneste crash eller disconnect. Har aldri vært borti det så kort tid etter lauch av noe MMO. Må mange måter synes jeg AOC så langt er veldig likt EQ2, LOTRO og WoW. Personlig synes dette er bra da alle de 3 nevnte er fantastiske spill, og det blir spennende å se etterhvert om AOC har tilført/tilfører noe annet nytt enn kampsystemet. Uansett AOC er et spill jeg vil anbefale alle nye og gamle fans av MMO-sjangeren som har en kraftig nok PC til å kjøre spillet. Er også litt stas at det faktisk er en norsk utvikler som står bak et slikt kvalitetspill . Heia Norge! Endret 26. mai 2008 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Mange som klager over at det er instanced zones på spillet...Hva er deres mening ? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Mange som klager over at det er instanced zones på spillet...Hva er deres mening ? Jeg ser ikke noe som helst problem med dette, og mener at det gjør alt mye enklere. Om det hadde vært kun 1 instance, ville du nesten aldri fått fullført questene. Eneste som skulle vært fikset, er at det står hvilken instance du er i slik at alle vet hvor de skal samles. Men finner du listen over instancene, så vet du hvilken du er i når den ikke er listet opp. Men jeg har absolutt ingen problemer med dette, vil du finne noen så finner du dem. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Mange som klager over at det er instanced zones på spillet...Hva er deres mening ? Med tanke på at man ikke kan gå igjennom folk, er det en bra løsning. Det negative med det er at det tar bort noe av mmo-følelsen med tanke på at man ikke kan treffe mange spillere samtidig. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Mange som klager over at det er instanced zones på spillet...Hva er deres mening ? Jeg er ikke så fryktelig glad i det. Tror spillet kan miste en del spillere som ikke finner vennene sine i begynnelsen av spillet. Jeg har gruppet med mange lvl30 spillere som fremdeles ikke skjønner hva jeg snakker om når jeg nevner instance. Ganske irriterendes at man blir transportert til de spot'ene også når man gjør det. Selv om jeg kanskje skjønner det. hadde vært litt teit at det plutselig dukket opp folk her og der. Ellers digger jeg spillet Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) *dobbel post* Endret 26. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Var selv ganske negativ til dette i starten, men så lenge du ikke blir automatisk bytta over til en annen instance så fort du går inn i en ny zone så bryr jeg meg ikke...Der er ikke instances i byer og slikt da Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Var selv ganske negativ til dette i starten, men så lenge du ikke blir automatisk bytta over til en annen instance så fort du går inn i en ny zone så bryr jeg meg ikke...Der er ikke instances i byer og slikt da Tror dette er feil. Begge ting. Er det ikke? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Det med at sonene blir delt opp i instancer da det blir over en viss mengde spillere i den gitte sonen ser jeg ikke på som noe stort problem. Denne teknikken ble bla brukt og blir brukt i EQ2 så jeg er kanskje vant til det? Uansett, grunnen til dette er jo for å ungå at altfor mange camper samme mob som trengs til quests, redusere lag osv. Endret 26. mai 2008 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Var selv ganske negativ til dette i starten, men så lenge du ikke blir automatisk bytta over til en annen instance så fort du går inn i en ny zone så bryr jeg meg ikke...Der er ikke instances i byer og slikt da Tror dette er feil. Begge ting. Er det ikke? jeg har ikke opplevd at jeg har blitt bytta over automatisk, har heller ikke lagt merke til instances i byer heller Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvis jeg skal kun se på det som imponerer med i AoC så er det følgende: - Utrolig bra lyd! Både musikk og effekter. Tror dette er det beste jeg har hørt i et spill. Feks. første gang jeg løp på snø, fantastisk! - Dialogene de første 20 lvls (mao. stemmene i Tortage). Ble revet med og fulgte med på alle dialogene uten å trykke videre så fort det gikk an - Combat systemet, da spesielt for meele klassene. Comboer og fatalities er bare rått! - Grafikken, med tanke på at det er et MMORPG! (ikke animasjonene eller fysikk motoren, tenker kun på grafikken/designet) - Quest systemet! Liker at det er enkelt å vite hvor man skal gå for å finne quest items og objectives (inkl. "kill XX for XX items", noe grinde quest må man regne med) Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nei,det første har du rett i når jeg tenker meg om. Men jeg mener jeg har ikke møtt venner i byen selv om vi har stått på samme sted. Jeg vet f.eks at det skjedde utenfor Tortuga og byen er i samme sone. Mulig der er noe annet når man forlater øyen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det med at sonene blir delt opp i instancer da det blir over en viss mengde spillere i den gitte sonen ser jeg ikke på som noe stort problem. Denne teknikken ble bla brukt og blir brukt i EQ2 så jeg er kanskje vant til det? Uansett, grunnen til dette er jo for å ungå at altfor mange camper samme mob som trengs til quests, redusere lag osv. Synes det høres smart ut. Ingenting er teitere enn å være en av 20 som skal drepe 10 bjørner ... Slikt har jeg bare ikke tålmodighet til. Men som noen sa, det bør gå an å se hvilken instance kompisene er i. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 De fleste som klager over instanced zones er sytunger som kommer rett fra wow. Det er bare å overse dem. Det er absolutt ingenting å klage over.. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Svært godt fornøyd med det aller meste! Må si at jeg får hakeslepp fra tid til annen når det kommer til grafikken, kjører alt på max og ting flyter flott egentlig. Litt uvant med GUI'en, men det kommer seg vel. Instanser har jeg ennå ikke fått testet, så det skal jeg ikke uttale meg om. Gjenstår å se hvordan spillet fungerer i endgame, men dette bekymrer meg svært lite da jeg regner med å bruke 4-5 mndr til 80. (Kanskje?! ) Har ikke all verdens tid til å spille, men har det heller ikke travelt! Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 De fleste som klager over instanced zones er sytunger som kommer rett fra wow. Det er bare å overse dem. Det er absolutt ingenting å klage over.. Enig der, alt skal være så forbanna perfekt. Kunne satt seg ned selv å prøvd, sett om de hadde kommet på absolutt alt :"jeg kan også lage spill, jeg og en smart kompis". Tenke seg til at det i det hele tatt går an å klage. Burde heller sette seg på kne å kysse føttene til funcom for at de har laget spillet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 AoC fikk meg endelig til å like MMPORG. AoC er for min del mye mer engasjerende enn WoW og LOTRO, og mye mer morsomt og mer underholdene å spille synes jeg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg var med i betaen til AoC, og jeg var veldig veldig skuffet over spillet. Men produktet de nå har lansert, er bare genialt. Jeg er kjempeglad for at spillet endte slik som dette. Selv om jeg synes slossesystemet ikke infrir de ekstremt revlusjonerende lovordene fra eeehh, eehh, mmmhh Gaute Godager, så er spillet virkelig morsomt og nydelig å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå