Gå til innhold

Freias is topping som stivner på isen! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neitakk... holder meg heller til den vanlige, gode gamle sjokoladesausen jeg :p

Edit: Kanskje det har noe med at første gangen jeg spiste den så hadde jeg så mye på at jeg ble kvalm :roll:

Alt med måte, men tar du MYE på så er det lurt å la den stivne i 10-15 min og da mener jeg MYYE hehe. :). Snakker av erfaring. ;)

Lenke til kommentar
Hva er dette for noe? Som stivner? Fryser?

art1124_1.jpg

Sånn man får på softisen om sommeren som stivner. Bare i praktisk pakning for hjemme bruk.:D

Isen er jo kald så ja den stivner på isen da sjokoladen er flytende. Det tar noen min til du har lagt på til det kan spises, men det er vanvittig godt. :D

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Dette var rimelig heftig.

It beats the crap out of karamellsaus og den gamle sjokoladesausen, men når du sier du tar hele, da reagerer jeg.

Da kan du vel heller spise en sjokoladeplate? Haha.

Et annet lurt tips som hører til samme gata som dette er krokanis med melkesjokolade-nonstop.

Det er helt rått. :)

Jeg har ett stort sjokoladeforbruk samt at magen min tåler mye. Der andre blir kvalme fortsetter jeg.

En sjokolade plate smaker ikke det samme som denne. Man må ha god is til og masse mengder saus.Når alt er stivnet er det bare å hive innpå. Ta seg god tid. :) Går fint som frokost også :cool: . I helger da vel å merke.....

Jeg kan spise en stor pakke smash på 5 min, samt flere store plater med sjokolade 200g hvis jeg gidder. For å nevne noe...... Også kan jeg ha is til dessert med toppings på seff =)

Jeg er blitt velsignet med en mage som tåler mye samt at jeg har god forbrenning. Klart det må utnyttes når det blir lansert så gode produkter. :D

AMEN..hehe

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Så digg ut! :) Trodde den sjokoladen du får på softis var varm, men stivnet på is eller i romtemperatur.

Så denne "sausen" smelter altså igjen sammen med isen? (Hvis du av ukjent grunn ikke skulle spise isen.)

Den stiver sammen med isen, oppå, under, ved siden av. Hvis du ikke skulle spise opp isen ja. :)

Spisepress på godsakene med andre ord. ;) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...