EckR Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei! att jeg har ett prosjekt på skolen der jeg skal finne ut ting om anabole stroider. jeg håper det er noen som kan hjelpe meg med noe fakta eller erfaringer om dette?! Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Wikipedia er din venn: http://en.wikipedia.org/wiki/Hormone http://en.wikipedia.org/wiki/Steroid http://en.wikipedia.org/wiki/Androgen http://www.t-nation.com/article/features/s...dummies&cr= Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er en norsk informasjons/forebyggende kampanje side som heter steroider.net hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er en norsk informasjons/forebyggende kampanje side som heter steroider.net hvis jeg ikke tar helt feil. Stemmer! Meget bra side også Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det står mye bra informasjon om de forskjellige steroidene, men dårligere moderert forum skal man lete lenge etter. http://www.dailymotion.com/related/1946654..._steroids_sport Lenke til kommentar
EckR Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 TUSEN Takk for svarene jeg har fått..! det har hjolpet meg veldig! Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Så noen på TV Norge denne søndagen som var? Det handlet om steroider, han mannen sprang armen pga. overtrening... såå mye dritt rant ut av armen hans, og det var ikke rent blod, masse hvitt, rosa og gule greier...uff srry for litt off topic. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Haha, den dokumentaren er så latterlig, like latterlig som personen. Han har brukt en god del steroider, men det er umulig å få slike armer som han har med steroider. For det er synthol han bruker, missbruk av synthol er viktig å få med Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Haha, den dokumentaren er så latterlig, like latterlig som personen. Han har brukt en god del steroider, men det er umulig å få slike armer som han har med steroider. For det er synthol han bruker, missbruk av synthol er viktig å få med Det var ikke fint engang, det var akkurat som 2 store fotballer en over og en under armen... Vet om 1 person som har trent i 3 år nå, han har veldig bra kropp og folk kaller han boler, er litt leit å bli kalt boler når du har trent i 3 år. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er pga janteloven og diskrimineringen av bodybuildere her i Norge. Har man gode gener så kan man komme UTROLIG langt! Arnold S. er et prakt eksempel på dette. For har du ræva gener vil ikke steroider hjelpe deg så utrolig mye. Om jeg blir kalt boler så tar jeg det som et komplimang, for det er det jo når man er clean Men finnes mange bolere som ikek har trent en eneste gang reint. Ofte er dette ungdommer som skal ha en pen kropp på raskest mulig tid. Ofte får de ikke den pene kroppen i det hele tatt, bare bitch tits å ødelagt psyke. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har man gode gener så kan man komme UTROLIG langt! Arnold S. er et prakt eksempel på dette. Hæ? Arnold var vell kanskje den av 70-talls gutta som knaska mest dbol. Arnold S er et prakt eksempel på hvor effektiv dbol kan være. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er pga janteloven og diskrimineringen av bodybuildere her i Norge. Har man gode gener så kan man komme UTROLIG langt! Arnold S. er et prakt eksempel på dette. For har du ræva gener vil ikke steroider hjelpe deg så utrolig mye. Om jeg blir kalt boler så tar jeg det som et komplimang, for det er det jo når man er clean Men finnes mange bolere som ikek har trent en eneste gang reint. Ofte er dette ungdommer som skal ha en pen kropp på raskest mulig tid. Ofte får de ikke den pene kroppen i det hele tatt, bare bitch tits å ødelagt psyke. Sant det, man kan få pupper av boling, hehe det må jo være en manns største drøm. Jeg har startet på et 16 ukers program og de garanterer 6 pack innen de 16 ukene. Får se på resultatet da. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har man gode gener så kan man komme UTROLIG langt! Arnold S. er et prakt eksempel på dette. Hæ? Arnold var vell kanskje den av 70-talls gutta som knaska mest dbol. Arnold S er et prakt eksempel på hvor effektiv dbol kan være. Ehh, Arnold er et genetisk monster. Alle på golds gym brukte steroider. Ikke bare Arnold. Dessuten er Dbol noe a det dårligste du kan bruke om du skal bygge muskler. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 og hvorfor sier du at russere er det dårligste? det jeg vet om det steroidet er at man trekker sykt mye vann, noe som gjør det enklere og bygge muskler kan egnetlig se på D-bol som en extrem kreatin syklus, bare med mye bivirkninger og som er ett ulovelig preparat.. og har nå hørt ganske mange solskinnshistorer hvor det har blitt fortalt at Arnold, har gått på det meste, både Testo, vekst og mye annet... Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Av de fleste steroider er ikke Dbol ment som et bygge steroid. Dbol er oftest brukt i enten starten av en kur eller i slutten. (for de som vil ha kick på start er det for at de venter på at et annet steroid skal kicke in) Det trekker veldig mye vann. Og det er ikke nødvendivis positivt. For dbolen sin del så bygger den lite muskler i forhold til feks Testosteron preparater eller Primobolan som Arnold kjørte ofte i sin tid. Dbol VIl såklart bygge muskler! Men veldig lite i forhold til andre steroider. Jeg ville bare få frem at det er en av de dårligste bygge steroidene. Så Størrelsen til arnold er det umulig å få frem på så kort tid med dbol. Det er n kombinasjon med gener, kosthold hard trening først å fremst. Steroider kommer i tillegg, men uten de førstenevnte punktene hadde han ikke kommet så langt. Det jeg har funnet ut er at han hovedsaklig brukte dbol og primo. Vekst brukte han slettes ikke. Eneste formen for vekst de hadde på den tiden var tatt ut av hypofysen på døde mennesker. Noe som ofte ga resultat AIDS. Dessuten ville vekst gidd han bivirkninger som stor mage som bodybuildere har i dag. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 så en rangering av steroider, hvor pris, dose, bi`s og gains var representert, så hadde denne personen som var en meget erfaren trenings og steroidebruker satt opp d-bol som førstevalget av steroider, vet godt hva russere gjør da jeg kjenner folk som har brukt dette preparatet... Gjør man det riktig så får mna gode gains, sånn er det bare, ofte er det russere små fjortisser trykker i seg når de finner ut av musklene deres ikke holder mål, så går de opp 10 kg i vann og spiser bare dritt og når kuren er endt mister de sine 10 "hardt" opptrente kg.. og ang bi`s så varierer dette sterkt fra person til person, før putta folk i seg apehjerner for å få i seg vekst, med mindre dette er ett rykte.. og bare så du vet det IGF-1 altså veksthormonet i kroppen ble funnet opp akkurat rundt Arnold sin storhetstid: "Igf-1 ble oppdaget i 1957, men først på 70-tallet fikk det navnet Igf-1 og man begynte å forstå egenskapene til dette "super anabole" hormonet. Igf-1 finnes naturlig i kroppen." Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) I den tiden hadde de faktisk minimalt med erfaring og kunnskap. Dbol er utrolig hardt for blodtrykk, organer og er en jævel på gynokomasti(bitch tits) De hadde ikke engang anti-østrogener i den tiden. Og de hadde ikke sterke saker som Trenbolone. Grunnen til at dbol var populært er fordi de ikke hadde det store utvalget på den tiden. Vell, en dbol kur varer ikke lengre enn 4-6 uker. lean gains på dette er vell rundt 2-3 kg. Og det er ikke så atlfor mye. Brukeren øker som regel veldig mye i vekt, opptil 10kg som du sier. Men misteparten man får på dbol er vann. Derfor er det IKKE gunstig å kjøre alene! Også normalt spiser man mer og trener mer når man er på. Så ikke gi all kreditten til steroidene, mye at gainsa kan bare være at godt kosthold og god trening. Bi's varierer fra person til person. Men man har en gjennomsnittelig konklusjon på hvilke bivirkninger de forskjellige steroidene gir. Dboler høyandrogent, derfor mye vann, østrogen og høyt blodtrykk. Det med å spise apehjerner er bevist at det ikker er mulig å få i seg veksthormoner på. IGF-1 er det som blir produsert av HGH som vi har i kroppen. Ingen faktabaserte sider har konkrete bevis på at IGF ble brukt av proffisjonelle bodybuildere på den tiden. Som jeg sa tidligere, de hadde ikke syntetisk IGF den gangen. Så om det ble oppdaget eller ei spiller ingen rolle. Endret 6. juni 2008 av Sandsvei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå