Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex? Er det så vanskelig å få?

Gjest Sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter: Nytter ikke å planlegge en liste med triks du kan prøve på jentene. Men det er noen ting du kan gjøre for å øke sjansene hos jentene, og de er først og fremst disse, mener jeg (ikke prioritert rekkefølge):

- Vær nøye med personlig hygiene. Dusj og vær ren før du går ut. Ha rene og pene klær uten svetteringer under armene. Ta på litt godlukt med deodorant.

- Når du møter jenta, sett deg ned og snakk med henne. Husk at hun skal vite litt om deg og hva slags person du er før hun evt. blir med deg i køya senere. Prøv å slappe av og vær deg selv, masker gjenomskues fort. Vær interessert, også i henne, uten at du virker som programleder i 20 spørsmål. Bruk gjerne humor når det passer i situasjonen, men ikke dra alle grovisene du kan med det samme dere har blitt litt kjent.

- Ikke opptre bøllete, bråkete eller egosentrisk, men vær høflig og oppmerksom. Ikke fall i fellen å havne ved bordet sammen med alle de andre gutta for å diskutere MC eller fotball. Hun er antagelig ikke interessert i slikt.

- Men det viktigste tror jeg må være: ikke virk desperat, eller la det skinne gjennom at du bare er ute etter sex. Det virker oftest mot sin hensikt og skyver damene unna. Prøv å konsentrere deg om samtalen med henne og da glemmer du antagelig fort at det bare var sex du tenkte på, og kanskje tilogmed liker å snakke med henne. Hvis du skal røpe dine intensjoner om bare sex, er riktig tidspunkt å gjøre det på morgenen etter at dere våkner i samme seng - d.v.s. at du gjør det klart da evt. at du ikke er interessert i et seriøst forhold.

Lenke til kommentar
Pinngu, The Game er utgaatt paa dato. Men ta turen innom pickup-traaden. Er der diskuteringen om game foregaar. Og til tvilerne, aa vaere flink med jenter er bare en ferdighet som med alt annet.

Vet at det ikke er den nyeste boken, men det fungerer.

@ ersom: Alle jenter kan sjarmeres/forføres - det har ikke noe å si hvordan karen ser ut så lenge han gjør det riktig. Er selvsagt ikke sikkert man får sex første kvelden, men man kan garantere å få telefonnummeret til en dame, og man kan garantere at man får sett henne igjen, og deretter, etterhvert, få seg noe.

Lenke til kommentar
Trådstarter: Nytter ikke å planlegge en liste med triks du kan prøve på jentene. Men det er noen ting du kan gjøre for å øke sjansene hos jentene, og de er først og fremst disse, mener jeg (ikke prioritert rekkefølge):

- Vær nøye med personlig hygiene. Dusj og vær ren før du går ut. Ha rene og pene klær uten svetteringer under armene. Ta på litt godlukt med deodorant.

- Når du møter jenta, sett deg ned og snakk med henne. Husk at hun skal vite litt om deg og hva slags person du er før hun evt. blir med deg i køya senere. Prøv å slappe av og vær deg selv, masker gjenomskues fort. Vær interessert, også i henne, uten at du virker som programleder i 20 spørsmål. Bruk gjerne humor når det passer i situasjonen, men ikke dra alle grovisene du kan med det samme dere har blitt litt kjent.

- Ikke opptre bøllete, bråkete eller egosentrisk, men vær høflig og oppmerksom. Ikke fall i fellen å havne ved bordet sammen med alle de andre gutta for å diskutere MC eller fotball. Hun er antagelig ikke interessert i slikt.

- Men det viktigste tror jeg må være: ikke virk desperat, eller la det skinne gjennom at du bare er ute etter sex. Det virker oftest mot sin hensikt og skyver damene unna. Prøv å konsentrere deg om samtalen med henne og da glemmer du antagelig fort at det bare var sex du tenkte på, og kanskje tilogmed liker å snakke med henne. Hvis du skal røpe dine intensjoner om bare sex, er riktig tidspunkt å gjøre det på morgenen etter at dere våkner i samme seng - d.v.s. at du gjør det klart da evt. at du ikke er interessert i et seriøst forhold.

Og alt det må man gjøre for sex, om altså sex er målet?

Da er det andre her som har kommet med enklere løsninger:

1. Sjenk jenta så full at hun ikke aner hva som skjer når du kommer for å behage tissemannen din! Dette kan i noen tilfeller skape litt problemer. men med tanke på hvor innmari godt det var for deg er ikke det noe å bry seg om ;)

2. Sjenk deg selv så full at du ikke aner hva du putter den inn i og våkne opp med en småkåt bestemor som gjerne tar deg én gang til før frokost. Dette kan skape andre problemer, men igjen med tanke på hvor desperat du virker etter å kunne skryte til kameratene dine om at du har fått deg en "beta" er vel ikke alderen så viktig...

Lenke til kommentar
Og alt det må man gjøre for sex, om altså sex er målet?

Det er ikke mye, dessuten går det mest på å oppføre/fremføre seg pent og vennlig. Det burde falle naturlig for de fleste. Uansett om sex eller forhold er målet, er metoden for å få kontakt med en partner den samme, mener jeg - det er bare fortsettelsen som er forskjellig.

Da er det andre her som har kommet med enklere løsninger

Ja, for all del, hver sin smak. Gjør det som passer deg og funker best for deg.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Ha ha...dere gutter er jo soete da som tror at det finnes en oppskrift paa jenter. At han er garantert sex er vel en sannhet med modifikasjoner. Dersom jenta ikke liker deg i utgangspunktet er det saa og si umulig for deg aa faa sex med henne, saann er bare jenter. Liker hun deg, har du stoerre odds for aa faa deg noe. Men jeg hadde aldri hatt sex med en fyr etter denne oppskriften her dersom jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg aa hatt sex med han.

Det er bullshit. Min oppskrift er kanskje ikke den beste - men det finnes oppskrifter som kan sjarmere en hver jente, og med et lite inntak av alkohol så kan hvem som helst få hvem som helst (nå snakker vi ikke modeller og filmstjerner).

Jenter/damer er enkle, og det finnes mange oppskrifter, til og med med faste replikker - som fungerer.

yeah, dream on :new_woot: Vi jenter er forskjellige, og vi faller for helt ulike ting. Noen jenter kan nok la seg smigre og bli med i koya. Men da liker hun deg nok litt...dvs, hun maa like deg godt nok til at du kan knulles. Ikke kom til meg aa si at en tynn liten nerd med briller ville faatt seg et litt bare pga en oppskrift dersom jentene syntest han var stygg som juling. Da kan dere bare snakke dere blaa i trynet. Jenter har ofte en radar paa som leser dere menn paa en annen maate enn dere leser dere selv. Men...naa skal det sies at det er mange jenter der ute som liker aa pule ogsaa, saa det er nok mange som blir med paa kun sex. Men igjen, hun maa like deg. Hvorfor tror du at det er enkelte menn som er jomfru til de er langt opp iaarene? Mest sannsynlig fordi de er stygge eller mangler totalt sosial inteligens....eller de er veldig sjenerte av seg :cool:

Altså :p jeg er langt ifra en nerd....møtt ei jente nå..så vi tar det som det kommer

Forresten, er ikke bare ut etter sex...et forhold skader aldri, jeg bare lurte på om sex var så vanskelig å få :p

Kanskje jeg ga dere et dårlig bilde av meg, hvis dere skjønner :)

Men, takk får alle de gode råd osv.

Lenke til kommentar
Ha ha...dere gutter er jo soete da som tror at det finnes en oppskrift paa jenter. At han er garantert sex er vel en sannhet med modifikasjoner. Dersom jenta ikke liker deg i utgangspunktet er det saa og si umulig for deg aa faa sex med henne, saann er bare jenter. Liker hun deg, har du stoerre odds for aa faa deg noe. Men jeg hadde aldri hatt sex med en fyr etter denne oppskriften her dersom jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg aa hatt sex med han.

Det er bullshit. Min oppskrift er kanskje ikke den beste - men det finnes oppskrifter som kan sjarmere en hver jente, og med et lite inntak av alkohol så kan hvem som helst få hvem som helst (nå snakker vi ikke modeller og filmstjerner).

Jenter/damer er enkle, og det finnes mange oppskrifter, til og med med faste replikker - som fungerer.

yeah, dream on :new_woot: Vi jenter er forskjellige, og vi faller for helt ulike ting. Noen jenter kan nok la seg smigre og bli med i koya. Men da liker hun deg nok litt...dvs, hun maa like deg godt nok til at du kan knulles. Ikke kom til meg aa si at en tynn liten nerd med briller ville faatt seg et litt bare pga en oppskrift dersom jentene syntest han var stygg som juling. Da kan dere bare snakke dere blaa i trynet. Jenter har ofte en radar paa som leser dere menn paa en annen maate enn dere leser dere selv. Men...naa skal det sies at det er mange jenter der ute som liker aa pule ogsaa, saa det er nok mange som blir med paa kun sex. Men igjen, hun maa like deg. Hvorfor tror du at det er enkelte menn som er jomfru til de er langt opp iaarene? Mest sannsynlig fordi de er stygge eller mangler totalt sosial inteligens....eller de er veldig sjenerte av seg :cool:

Altså :p jeg er langt ifra en nerd....møtt ei jente nå..så vi tar det som det kommer

Forresten, er ikke bare ut etter sex...et forhold skader aldri, jeg bare lurte på om sex var så vanskelig å få :p

Kanskje jeg ga dere et dårlig bilde av meg, hvis dere skjønner :)

Men, takk får alle de gode råd osv.

Godt å høre at du sier det og lykke til med jenta som rimelig sikkert har kvaliteter langt over hva de andre guttungene her har klart å kjempe seg til med både penger, dårlige triks og til og med kjemikalier i drinken :)

Vær ærlig, oppfør deg ordentlig og ikke minst vær deg selv, så skal du se det går mye bedre for deg enn for resten de andre taperene her som tilsynelatende må både slå ned jenta og bedøve henne for å få å slippe håndjaget. Synes det går rimelig klart frem at de fleste her har et nærmere forhold til mammaen sin enn til ei ordentlig jente, så de er nok mer nerder enn det du er :)

Det handler om gjensidig respekt! :)

Lenke til kommentar

ikke virk desperat, kvinnfolk ser det med en gang.

men bli kjent me henne, innviter henne på besøk eller finn på noe...ta ting rolig derifra, om det blir kyssing så er det et godt tegn.

kanskje om du skal på fest, og hun også skal det, så kan dere jo avtale å møtes der...blir fort mye action når man er litt susen, men advarsel! om du pluttseli ser at hun står å flørter og kliner med en annen kar, så kan det sette en rimelig demper på hele kvelden. (siden du sikkert gikk dit med store forhåpninger)

men som det er nevnt, liker ikke dama deg "på den måten" i utgangspunktet, så er det ikke store sjangsen på at får deg noe hos henne. move on, fort som faen før du pluttseli skulle begynne å bli sjalu osv...om ikke dama liker deg, så hjelper det aldri på å virke ennå mer desperat.

om du VIRKELIG er desperat, så går du å plukker opp jenter i 16 årsalderen, etter min erfaring så er de litt løsere på tråden, og ofte for gutter som er et par år eldre....men skal jeg være ærlig så er ikke sexen all verden med slike jenter, med mindre de har mye erfaring da.

har merket selv at når det har vært lang tørketid, og lyset i tunnelen begynner å forsvinne mer og mer, så dukker ting pluttselig opp ut av det blå, helt uplanlagt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...