Gjest Sex? Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hey Jeg er en gutt på 17 år som ikke har hatt sex enda. Det er veldig rart synes jeg, ikke at jeg er stygg eller noe, men det skjer bare ikke. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vil så gjerne ha sex. Har hatt mange damer, men ikke noe sex. Har ikke hatt dame på 1 år snart. Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen gode tips? Vær så snill Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 1. Det enkleste som er, er å invitere en dame over på film, gjerne starte kvelden med en morsom film, litt mat, og kanskje litt smått og godt. Etter den morsomme filmen foreslår du en litt skumlere film, slik at hun kan legge seg i armkroken din, og du "passe" på henne. 2. Det du skal gjøre når du har henne er å begynne å kile henne, og erte henne litt. Ikke noe stort, bare få frem litt smiling, og samtidig være litt intim når du kiler henne. Etter en liten stund kommer kysset av seg selv. Det du nå skal gjøre blir vanskelig å forklare - det kommer ann på hvilket utfall du får av kysset. Men om hun liker det og fortsetter så er det bare å kjøre på, kanskje spørre om en film til en annen gang, for så å spørre om overnatting. Om hun ikke likte det, så repeterer du steg 1-2 helt til det ordner seg. Med meg har det funket alle ganger jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 den som venter på noe godt, må vente lenge. enten venter du til du er 18 og prøver lykken på byen el så får du deg en kjæreste og håper hun er klar. Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 La meg utdype meg litt, det er alltid morsomt. Her går jeg ut fra at du kanskje fester og drikker litt, eller at du i alle fall liker en jente. 1. Du sender en sms til jenta du såg og likte og fikk nummeret av på fest (vil du vite hvordan du skaffer et telefon nummer på fest så anbefaler jeg boka: Spillet (The Game)). Eller du får nummeret av en kamerat som har kontakt med noen som har nummeret hennes. 2. Du sender en sms og skriver at du er en hemmelig beundrer eller noe lignende, og om hun er interessert så svarer hun. Gjerne hold et øye med henne mens du sender for å sjekke interessen hennes når hun leser sms'en. 3. Hun svarer, og etter et par tre meldinger skriver du hvem du er, og spør om hun blir med ut og spise pizza/mat. Hun svarer forhåpentligvis ja, hvis ikke så vil jeg igjen referere til boken: Spillet (The Game). 4. Dere sitter og snakker og koser dere med pizza/mat og snakker litt, kanskje drar noe morsomt du har gjort før. 5. Du får henne til å spandere maten, slik at du er sikker på at du får se henne igjen. 6. Etter maten går dere innom en videosjappe og ser på filmer, forhåpentligvis så sier hun noe om en film hun har lyst å se, hvis ikke så er du nødt til å prøve å spørre om hun har sett den eller den filmen. 7. Etter at dere har gått ut av sjappa, og du vet hvilke filmer hun liker, eller har lyst å se - så spør du om en filmkveld, enten hos henne eller hos deg. Hun bestemmer. 8. Du leier filmene (siden hun betalte maten), for Guds skyld lei eller kjøp de, ikke last de ned, da virker du som en fattig nerd eller noe lignende. Hun møter opp hos deg eller omvendt. 9. Dere ser først den morsomme filmen, anbefaler en som ikke er for overdrevet, og ikke handler for mye om akkurat SEX. Hitch er en fin film for eksempel. 10. I løpet av filmen setter du deg nærme, eller legger deg nærme, kommer an på om dere ligger i en seng, sitter i en seng eller sitter i en sofa. Pass på at hun ikke setter seg i en STOL der det ikke er plass til deg. 11. Kom deg nærme, gjerne med armen rundt henner, under filmen. IKKE klå. Om hun flytter seg nærmere deg så har du lykkes, om ikke må du jobbe mer. 12. Når filmen er ferdig så skal du, på spøk, få henne til å bytte film. Om hun gjør dette uten å tvile, så må du nok jobbe enda hardere, forhåpentligvis så skratter hun og tror at du tuller. 13. Dersom nr. 12 lykkes, så må DU bytte film, og sette deg ned sammen med henne med armen rundt igjen. Denne filmen burde være någenlunde skummel, ikke Halloween av Rob Zombie skummel, men kanskje Hostel? Saw 1 eller 2? 14. Litt ute i filmen så burde hun føle seg litt ubekvem/skremt, hvis ikke så har du funnet deg ei litt syk dame. Prøv å kil henne litt - stikk fingeren i siden hennes eller noe lignende. Håper for din skyld at hun har en søt latter og ikke bræker som en sau. 15. Når du kiler henne, prøv å holde deg tett inntil henne, et kyss burde komme av seg selv, og føre til flere kyss og gjerne litt tafsing (ikke håp på noe sensuell tafsing). Dersom du har lykkes med disse 15 simple stegene så er det bare å repetere med andre damer. NB! Det viktigste av ALT er at du er selvsikker, om du ikke er det til vanlig så burde du late som, det funker alltid å tro at du er best! Du skal være best! Klarer du dette så får du sex. 100% sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Sex? Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 hmm, høres så utorlig lett ut :S Kanskje jeg prøver. Det er mange jenter som virker, som om de liker meg. Men jeg vet ikke. Det er vanskelig, jeg vet ikke om jeg skal "Take the chance" jeg vet ikke :S Litt pinelig om det er jentas 10ende gang, og min første? Jeg har hatt mange muligheter til å ligge med jenter, men alltid kommer det noe imellom. Huff... takk får hjelpen. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Dating læres ikke av bøker, men av erfaring. Dessuten, hvis du er UTE etter sex, så hjelper det ikke. Heller tenk deg at du skal ha det kjekt med denne jenta du møter, oppfør deg normalt mot henne etc. Personlig så kommer flørten av seg selv hos meg, skal ikke nevne hvem, men flere jenter jeg har møtt har blitt såret, for de trodde jeg ville noe mer enn bare være venn. (Uten at jeg har gjort noe for at de skal tro dette:S Ikke kysset dem eller sagt noe sensuellt eller noe, bare oppført meg som kompis). Er det så unormalt å ha jentevenner? Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du skal ikke tenkte på hvor mange ganger hun har hatt sex, eller hvor mange ganger du har hatt sex - bare la det stå til. @ Nafanua: Jeg har fått mye hjelp av den boka - uten den så hadde jeg muligens ikke hatt dame nå. Å være ute etter sex er ikke noe ille, men om dama faller for deg og tror det er noe mer så kan du ha problemer. Det er helt normalt å ha jentevenner - jeg har nesten fler venninner enn venner - og jeg har ikke hatt noen store problemer med det. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Geniale tips fra Pinngu6. Haha. Ler meg skeiv her! Spesielt den med at hu spanderer mat. Den var dristig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ingen som nevner kjøp av sex? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ingen som nevner kjøp av sex? Nå var vel navnet på tråden 'vanskelig å FÅ' Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Like ikke helt regel nummer 8 dær :| 8. Du leier filmene (siden hun betalte maten), for Guds skyld lei eller kjøp de, ikke last de ned, da virker du som en fattig nerd eller noe lignende. Hun møter opp hos deg eller omvendt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva med de jentene som ikke blir skrem av skumle filmer? Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Like ikke helt regel nummer 8 dær :| 8. Du leier filmene (siden hun betalte maten), for Guds skyld lei eller kjøp de, ikke last de ned, da virker du som en fattig nerd eller noe lignende. Hun møter opp hos deg eller omvendt. Hahaha, det var jo den beste:p ot: Skjønner ikke hvorfor alle stresser sånn? Syns ikke du burde gå å tenke på det hele tiden, prøv heller å få kontakt med jenter, finne på noe etc. Så skjer det nok fortere enn du tror Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vent til du er russ, da er det ikke vanskelig. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ro deg ned og grip muligheten når den kommer du, og det gjør den garantert! Synes imidlertid utgangspunktet ditt er litt feil jeg da, som om sex er selve målet liksom? Pass på at du ikke ender opp som "Pelle" i Hotell Cæsar og tro meg når jeg sier at mange som er så opptatt av sex som han er har minst like "mye" erfaring på området, så ikke la deg lure av kamerater som skryter vilt av erobringene sine Lykke til Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Personlig ser jeg ikke helt hvorfor folk stresser slik med det å ha sex... Det kommer når det kommer. Og om man bare er ute etter selve sexen, er det vel kanskje lurere å se etter noen som kun er ute etter det samme? Utrolig kjipt om det skulle komme følelser inn i bildet, når man ikke ønsker det... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Dessuten er egentlig ikke sex noe man får, men noe man deler, og da tenker jeg ikke på det noen gutter måtte finne på å dele med andre gutter i dusjen Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har ikke hatt dame på 1 år snart. Hva skal jeg gjøre? Hva med å skaffe noen _litt_ eldre enn 1 år? Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Beklager, men den var dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg