nag-sinn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Evt. om d går vil jeg merke ytelsesforbedring? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tror begge må kjøres på CL2.5 da... Men noen brikker kan kjøres på CL2 selv om de er opgitt til CL2.5. Da vil du få en ytelsesøkning. Hvor stor aner jeg ikke. Min Apacer (CL2.5) brikke kan kjøre på CL2. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jada du kan godt kjøre disse sammen. Da vil de begge kjøre som den seineste(ergo 2,5). Du kan ikke stille hastigheten indeviduelt på hver brikke, derfor kjøres de på den seineste hastigheten. Du vil ikke merke noe ytelsesøkning, bortsett fra det faktum at du har mer minne i maskinen da.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Kjøp en lik brikke til den du har det er sikrest, om det står at brikken er cas2.5 eller cl2.5 så viser det bare at den er garantert å kjøre på 2.5 men du kan nok kjøre den på cl2 det gjør jeg på mine brikker, men hvis du føler at maskinen blir ustabil er det bare å sette det til 2.5 og se om det hjelper. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 OK takk for svar. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Hvordan finner jg ut hvilke cl.X jeg har? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 det pleier å stå på modulen, på klistrelappen der mengden står Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvordan finner jg ut hvilke cl.X jeg har? ...som 'Insomniac' og 'Admin'c' sier: svakeste leddet styrer :oops: sier de slettes ikke, men jeg sier sånn fordi det er riktig og har aldri har tvilt på hvilken ram jeg kjører, men du åpna topic og lurer nok på hvor mange GB du frakter i sekundet - så er nok SisoftSandra din løsning. Gi oss et resultat da, med detaljerte innstillinger og hva du kjører med ? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Hvordan finner jg ut hvilke cl.X jeg har? ...som 'Insomniac' og 'Admin'c' sier: svakeste leddet styrer :oops: sier de slettes ikke, men jeg sier sånn fordi det er riktig og har aldri har tvilt på hvilken ram jeg kjører, men du åpna topic og lurer nok på hvor mange GB du frakter i sekundet - så er nok SisoftSandra din løsning. Gi oss et resultat da, med detaljerte innstillinger og hva du kjører med ? Nei jeg lurer slettes ikke på hvor mange gb den frakter i sekundet Har en cel. 1,7 20gb hardisk 256 ddr 266mhz og et dårlig skjermkort med 64mb shared mem. Fikk 3045 poeng med pc-mark ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå