Schneiderlin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hei. Har tenkt å selge min Aprilia RS 50 å kjøpe meg Aprilia SR 50. Fikk et tilbud om å bytte Aprilia RS 50 i en Aprilia SR 50 + at jeg får 5000. Hva synes dere? Burde jeg kreve mer penger? Denne er det jeg selger: http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/prospect.p...4&username= Når det gjelder SR 50 som jeg fikk tilbud om å bytte i. Var helt strøken å gått ca 7000 Km. Endret 26. mai 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 tror jeg ville krevd litt mer, siden di er orginal, og ingen trim så da er motoren så og si strøken Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå ligger de fleste SR som jeg kan se på rundt 15k, så om du skulle selge RS'en og få 5k så vil det si at du har solgt RS'en for 4000kr mindre enn du har satt den inn for. Opp til deg hvor mye under prisen du har tenkt å selge Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Nå ligger de fleste SR som jeg kan se på rundt 15k, så om du skulle selge RS'en og få 5k så vil det si at du har solgt RS'en for 4000kr mindre enn du har satt den inn for. Opp til deg hvor mye under prisen du har tenkt å selge Så jeg burde altså kreve 9000, får spørre å se hva det blir til. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå