Vegard_Haug Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Valve regner med å ha skytespillet Left 4 Dead ferdig en gang i november. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke hørt om spille før men grafikken var ikke noe å juble for, nesten på wii nivå det her. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Faen! Jeg som trodde spillet var rett rundt hjørnet Det kjører jo på source-engine...? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke hørt om spille før men grafikken var ikke noe å juble for, nesten på wii nivå det her. Ta deg en bolle -.-' Grafikken er vel ca lik The Orange Box, med noen oppdateringer her og der. Elsker Source Engine, gir god grafikk med ekstrem ytelse. Dette er desidert det spillet jeg ser mest fram til i år. Har ventet lenge, og nå får de meg til å vente enda lengre. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Slik burde alle utviklere tenke Gleder meg enormt! Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Faen! Jeg som trodde spillet var rett rundt hjørnet Det kjører jo på source-engine...? Jeg også Men for all del; la Valve gjøre som de pleier, og lansere et nesten perfekt spill når det er ferdig i stedet for et teit spill med mange feil før det er ferdig, så blir vi glade Tror nok det der bare er et dårlig bilde. Så litt stivt ut. Endret 26. mai 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Enig med deg der duce, heller kvalitet forran spill som blir sluppet ut og som trenger 30.000 updates. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 jepp,det er bra valve satser på kvalitet, spill som gta 4 og mgs, når ikke valve spill opp til anklene engang Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Argh, Valve time is Valve time. Trodde faktisk dette spillet skulle komme snart selv. Men S.T.A.L.K.E.R. Clear SKy får duge så lenge. Hvis det nå ikke blir utsatt enda en gang det også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Alt og alt og ALT for lenge til. Jeg vil ha det nå Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Får håpe at ting skjer i by område. Vi husker da den utrolige flate "white forrest" fra ep2. source funker fett til hus og veier og folk, men natur, det kan den ikke. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 jepp,det er bra valve satser på kvalitet, spill som gta 4 og mgs, når ikke valve spill opp til anklene engang I think I love you man Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Gleder meg skikkelig til dette spillet. Ser helt vanvittig hektisk ut. Jeg driter i om grafikken ikke er helt på Crysis nivå, sålenge spillbarheten er topp. Og det er jo som regel der Valve skinner igjennom. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Gleder meg skikkelig til dette spillet. Ser helt vanvittig hektisk ut.Jeg driter i om grafikken ikke er helt på Crysis nivå, sålenge spillbarheten er topp. Og det er jo som regel der Valve skinner igjennom. Jaja, source var jo drit fet i 2004, de kan begge deler, om de tar seg råd;) Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Skulle ønske Valve heller kun fokuserte på å jobbe med HL2 Ep. 3, og videre med HL3. Men dette blir sikkert et bra spill som alltid fra Valve. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 De tar seg råd; de lanserer jo oppdateringer til Source-motoren hele tiden, så det blir bedre og bedre grafikk for hvert spill de lager (og eldre spill får jo også overhalinger en gang i blant). Enig med kjelkeskrekk, men de har nok en eller flere grupper som jobber med HL2 også . Håper dette blir bra, ja Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 De tar seg råd; de lanserer jo oppdateringer til Source-motoren hele tiden, så det blir bedre og bedre grafikk for hvert spill de lager (og eldre spill får jo også overhalinger en gang i blant). Enig med kjelkeskrekk, men de har nok en eller flere grupper som jobber med HL2 også . Håper dette blir bra, ja Jaja, de har sikkert grupper på HL også, men det ville vært bedre med alle ... sukk. Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nå har jeg lest om dette spille, og jeg spiller nesten aldri noen spill. Nå har jeg blitt skikkelig frelst og har en stor forhåpning til dette spillet. Nettopp kjøpt spille over steam å venter bare på lanserings datoen skal komme, som er 18 november. VIl bare si til folket som skal begynne/teste spille, at jeg har startet en irc kanal på Quakenet i mIRC, som heter #Left4Dead.no Kom inn her folkens å prat live om spillet og søk folk som du kan spille sammen med. Dette blir festlig! Kulda er på vei inn i landet å vi har jo bare å sette oss godt ned foran pc skjermen, med god varme og velbehag! irc.quakenet.org (mIRC) Channel som sagt er #Left4Dead.no Ohhh, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg