stich_it Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 hei, problemet mitt ligger i at jeg har en media avspiller Heilos x3000 som ikke tar MKV filer, når da de fleste HD videoer jeg får tak i er i MKV får jeg et problem. har forsøkt litt forskjellige konverteringsprogrammer (husker ikke navn) men får bare opp at filen er kryptert når jeg forsøker å spille den via media avspilleren. det er mulig å se den konverterte filen på pcen. noen som har noen forslag til program eller løsning på problemet? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Mkvextract? da får jegg det ut som to filer da en med lyd og en bilde. og spilleren klarer ikke det og den tar heller ikke filer med h264 etternavn. spilleren tar MPEG 1/2/4, DivX 3.11/4/5, DivX 6/HD, XviD HD, WMV 9/HD, VOB og TS filer. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Mkvextract? da får jegg det ut som to filer da en med lyd og en bilde. og spilleren klarer ikke det og den tar heller ikke filer med h264 etternavn. spilleren tar MPEG 1/2/4, DivX 3.11/4/5, DivX 6/HD, XviD HD, WMV 9/HD, VOB og TS filer. Mmm... Se på denne bloggen om du ikke finner litt hjelp. Bedre enn at jeg skriver en guide... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå