Endrogaz Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Utifra bildene ser det pimp ut..Bare håper de blir litt sånn Most wanted style ut..det var digg det. Bare de inkluderer free roaming så er spillet nesten værdt og prøve fra min side.. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Optimist du ja. Ingen argumenter heller. Var den siktet til meg eller Lindquist? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Utifra bildene ser det pimp ut..Bare håper de blir litt sånn Most wanted style ut..det var digg det. Bare de inkluderer free roaming så er spillet nesten værdt og prøve fra min side.. Det skal visstnok være en åpen verden. To intervjuer bekrefter dette We build big, open-world action driving experiences (http://www.worthplaying.com/article.php?sid=54823) Gibeau promised that the series would be getting back to its roots with a number of features, including open-world racing and a new highway battle mode. (http://uk.gamespot.com/xbox360/driving/burnout5/news.html?sid=6185908) Byen skal være TriCity, nok en fiktiv by. Les også et sammendrag av alt på bloggen min: http://bloggen.frac.dk/blogg/alle-fakta-om...-need-for-speed Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Ah synes det er bra at det er åpen by (selv om mange er uenige med det). Men når man først skal modde bilene sine er det litt fett og faktisk kjøre litt rundt med den og, isdenfor å bare kjøre på baner. Håper bare ikke de driter seg ut og bruker alt for lang tid på den "undercover" historien, for det er det siste jeg bryr meg om i et bilspill Endret 17. august 2008 av MrLG Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Synes ikke en åpen by er verd så mye hvis det ikke er noe morsomt å være i den. Jeg valgte alle løp osv direkte på menyen i Carbon fremfor å kjøre til dem. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 noen nyutgitte fakta om spillet: * Åpen by med freeroam (klikk for kart) * Politi * Visuell skade * Alltid dag * Actionfilm-inspirert kjøring * Circuit, sprint, canyon og highway battle. Drag og drift uteblir. * Hollywood-type historie * Avansert bilmodifisering med autosculpt * Ytelsestuning * NOS og speedbreaker. Alt i alt kan dette kalles Most Wanted 2. De som håpet på et spill der man kan dulle rundt i milliardærlamboghinier på landeveien, får bare grine. Dette er en blanding av action og racing. Endelig er NFS tilbake der de hører hjemme Les hele artikkelen her: http://www.nfsunlimited.net/article/undercover_preview Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kartet så ganske greit ut det, håper bare for all skyld at de mer enselige veistrekningene mellom byene er mer landeveispreget. Ellers er det en skuffelse at det alltid er dag, herregud skulle det være så vanskelig å la oss velge det. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Eller at den følger en klokke faktisk...18 wheels of steel klarer jo det og er langt billigere produkt jaja ikke samme sjanger eller noe som helst men er jo dag og natt vi diskuterer At været også skiftet mellom sol og regn hadde jo hvert nice Endret 20. august 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kartet så ganske greit ut det, håper bare for all skyld at de mer enselige veistrekningene mellom byene er mer landeveispreget. Ellers er det en skuffelse at det alltid er dag, herregud skulle det være så vanskelig å la oss velge det. En av bydelene er jo landeveipreget, skal vi tro nfsplanet. Ellers er det synd at de bare har fått til dag. Konkurrerende spill som Burnout Paradise og MidnightClub: LA får jo dynamisk natt/dag. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Flere ingame bilder Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 synes grafikken ser ganske overbevisende ut. Tror dette blir det beste Need For Speed noen sinne. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Yes. Skal bli digg med bilspill som er ganske likt NFS:MW (som jeg forøvrig synes er det absolutt beste NFS i senere tid). Men er det noen som vet om det finnes en liste over biler til Undercover spillet? Edit: Dårlig formulering. Endret 20. august 2008 av Head-Hunter Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nei, men blir vel mye det samme som tidligere spill. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tror jeg plasserer meg på gjerdet enn så lenge. Ser ut som et steg i riktig retning for min del, men jeg håper det er litt mer realistisk handling på bilene. Er lei av at man kan ta svinger i gud så høye hastigheter uten å nærmest risikere noe. Grafikken ser bra nok ut for meg hvertfall, håper også på dashboard-view. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kanskje på tide å skifte ut emne på denne tråden? Vi vet jo nå hva det neste er. Bare en tanke sånn "sent" på kvelden Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Endelig dagslys. Lei av at de altfor ofte bruker natten som unskyldning for å gjøre lyssetting enkel. Dagslys gir en langt bedre opplevelse siden du vil faktisk se plassene du kjører. Most Wanted 2 absolutt. Ellers er jeg også positiv til kartet. Virker som motorveiene kan bli utrolig underholdende i stor fart med utallige politibiler i hælene. Og slalom mellom motgående trafikk. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 dette er definitivt noe i most wanted duren. personlig likte jeg ikke helt fartsfølelsen i det spillet, bilene gikk litt for fort. Ellers et helt greit spill. Men, skulle heller ønske at de gikk litt dypere i røttene. Lenke til kommentar
otrivin91 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg var så dum og kjopte "prostreet". Håper at neste blir bedre. =)=) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Du er ikke den eneste. Men jeg likte Most Wanted, ikke de som kom etterpå, så har troen på dette. Men bestemmer meg ikke før jeg får se ingame videoer eller prøvd det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå