Spirre Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 huh? å lang tid brukte du egentlig? Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 huh? å lang tid brukte du egentlig? 1. dag 2timer 2. dag 2timer 3. dag 3timer Tilsammen 7timer, gjenomsnitett skal ligge på 40 timer uansett vansklighets grad. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg vet ikke helt å lang tid jeg brukte, men jeg tror det var rundt 15 timer her. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Siste nytt nå (rykte) er at på grunn av Undercovers dårlige salgstall vurderer EA å legge ned hele NFS-serien, altså Undercover blir siste spillet. Et annet og nyere rykte bekrefter nesten dette, men at det er Black Box Studios (NFS-utvikleren) som skal legges ned, og teamene som jobber med NFS og Skate skal slåes sammen med Burnaby studios. I tilleg skal også Criterion Games, kjent for Burnout-serien også utvikle et Need for Speed. Dette betyr egentlig positive ting, nemlig at spillet får lenger utviklingstid, som sansynligvis fører til bedre spill Men ingenting er sikkert enda. http://www.joystiq.com/2008/12/14/rumor-ne...-been-canceled/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Synes det er like greit at de begraver den hesten for EA har slått den grundig ihjel nå! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg håper ikke det. Håper heller at en ny utvikler klarer å gjennopplive den Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Siste nytt igjen: NFS-serien blir ikke avbrutt, men studioet som utvikler NFS, BlackBox, blir slått sammen med EA Canada pga finanskrisen. Ellers fikk jeg spillet i julegave og er stort sett ganske fornøyd. Og jeg er utrolig uenig i anmeldelsene rundt om kring. Byen er stor, spennende og variert, gameplayet er artig, og ikke i nærheten av så lett som anmelderne skal ha det til, Heroic-kontrollen er utrolig praktisk i politijakter, og det er morsomt å spille. Hadde det ikke vært for hakkingen i grafikken hadde jeg gitt spillet 5/6, men jeg er nok nødt til å gi det 4/6 pga hakkingen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Åi åi, ny utvikler er bra Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Fikk spillet til jul, og har spillt i rundt 11 & 1/2 timer, og er kommet 80% i karrieremodus. Og det er et ganske godt spill egentlig. Byen er spennende og variert, og hvert område har sitt eget særpreg. Palm Harbor er sentrum i byen og har masse skyskrapere, bygninger, et stadion og annet man forventer i en storby. Port Cresent er havnedelen av byen, og er et lite, moderne og fint sted. Cold Coast Mountains er fjellområdene. Her er det veldig lite spennende, bare et par byggeplasser rundt om kring, ellers bare fjell og trær. Sunset Hills er en industriplass, litt bondegårdaktig, med mye fabrikker, og masse gamle og forfallne bygninger. Det som kunne gjort byen mer spennende hadde vært å gjøre de forskjellige områdene nærmere hverandre, med mindre tom motorvei å kjøre på. Ellers klarer jeg ikke å skjønne hvordan dere kan si at TriCity er en kjedelig by. Spillet har en enorm fartsfølelse, og det merkes kraftig når du kjører i 300 km/h med bumpercam. Bilene er spennende, men desverre er det nesten ingen stylemuligheter. Spillet er middels vanskelig. Akkurat så vanskeligt at det ikke er verken kjedelig eller irriterende. Jeg hadde likt om det var litt vanskeligere, men det er godt med et spill der du kan slappe litt av når du spiller. Politiet er også artig, men det er litt for lett å kjøre fra dem, helt til de kommer med porscher, helikopter og spikermatter. Da blir politikampene intense. Ellers er grafikken ganske god, bilmodellene ganske fine, og historien helt grei. Den kunne og burde vært lenger, men det er den ikke. Så jeg gir spillet 4/6 i terningkast. Kanskje ikke verd 599 kr som det koster nå, men hadde glatt kjøpt det for 400 kr. EDIT: Skulle du sett, jeg hadde visst skrevet om spillet for 2 innlegg siden. Litt for trøtt i dag, kanskje.... Endret 1. januar 2009 av kajac Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 sry for en megabump, men jeg har et problem når jeg spiller nfs undercover og jeg skal sette på for eksempel hood, når jeg begynner å konfigurere åssen jeg vil ha det så fryser spillet, noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 problemet er valget av tåoelig stylig av tøffe biler. styr unna alt av styling utenom kanskje felger. mene seriøst, jeg vil tippe helt vilt på at det er driver/grafikk problemer. prøv å oppdater skjermkort driveren. husk å avinstaller den gamle først. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvordan vet du at han spiller på PC? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 jeg tipper og kommer med forslag, hva har du bidrat med så langt? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe ja spiller det på pc. Jeg har oppdatert skjermkortdriveren til siste versjon, det er ikke noen patch som er kommet til spillet vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå