-maXter- Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har sett masse videoer nå, til og med i HD-kvalitet, og jeg ser ikke ikke tegn til laggingen alle sier er så inni hel**** plagsom. Så eg tror nok ikke jeg skal bli plaget Du har sett video, der legger spillfolka inn det de vill du skal se. Det er pc-en din som avgjør om det lagger. NOOOOOOB Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tror du nettop nooobet deg selv i foten, for videoene jeg har sett er av X360-versjonen, lagt ut av vanlige brukere som har spillt spillet Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Og skrike noob virket utrolig voksent Jeg opplever faktisk litt lagg på min 360, men nå som jeg er ferdig med alt på singelplayer er det bare kosing med multiplayer igjen, noe jeg faktisk opplever mindre lagg på. Laggen kan brått komme etter 30min med spilling uten lagg i det hele tatt, og kan vare noen sekunder(5-15). Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sykt dritt å spille spill med lagg, det ødelegger hele spillopplevelsen for min del. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som spiller undercover med Logitech G25 på pc? Jeg får nemlig ikke rattet til å funke. Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tror du nettop nooobet deg selv i foten, for videoene jeg har sett er av X360-versjonen, lagt ut av vanlige brukere som har spillt spillet Han sa han hadde sett mange videoer ikke bare de som var lagt ut fra xboxen, det er nemlig stor forskjell fra ps3 til xbox360 til pc. PS: Du som syntes noob ikke var voksent. Jeg er ikke voksen!!! LOL Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som spiller undercover med Logitech G25 på pc? Jeg får nemlig ikke rattet til å funke. yep, funker her... men Undercover er ikke akkuratt laget med G25 i tankene.... håpløst med mer en 240 grader på rattet og clutchen funker ikke.... kan fortsatt dytte spaken inni gir uten å clutche................ Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sykt dritt å spille spill med lagg, det ødelegger hele spillopplevelsen for min del. Det er ikke snakk om skikkelig fps-drop da. på pc dropper fps'n fra kanskje 30-20. Er ikke sånn at du hopper 30 meter forover når det slutter. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sykt dritt å spille spill med lagg, det ødelegger hele spillopplevelsen for min del. Det er ikke snakk om skikkelig fps-drop da. på pc dropper fps'n fra kanskje 30-20. Er ikke sånn at du hopper 30 meter forover når det slutter. Greit det, men helt umulig for min del å spille, alt må gå smooth, så holder meg til 360 der jeg ikke opplever problemer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som spiller undercover med Logitech G25 på pc? Jeg får nemlig ikke rattet til å funke. yep, funker her... men Undercover er ikke akkuratt laget med G25 i tankene.... håpløst med mer en 240 grader på rattet og clutchen funker ikke.... kan fortsatt dytte spaken inni gir uten å clutche................ Hmm, måtte du aktivere noe i spillet da? Har valgt rattet, men når jeg skal velge svingingen så vil ikke rattet reagere. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som spiller undercover med Logitech G25 på pc? Jeg får nemlig ikke rattet til å funke. yep, funker her... men Undercover er ikke akkuratt laget med G25 i tankene.... håpløst med mer en 240 grader på rattet og clutchen funker ikke.... kan fortsatt dytte spaken inni gir uten å clutche................ Hmm, måtte du aktivere noe i spillet da? Har valgt rattet, men når jeg skal velge svingingen så vil ikke rattet reagere. velg rattet i controls og sett opp kontrollene på nytt? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 For meg er dette tidenes Need for spees spill. Kansje et av de beste bilspillene. Nemmelig fordi Hvis du sammenligner Grad Turismo med Need for speed vil du jo finne my forskjellig. Styling er ikke så viktig i GT mens i Need for speed må du ha en fet bil. Undercover er i seg selv et trofattende spill med tydelig god grafikk. I seg selv kunne jeg ikke forvente mere en noen små feil som Hakkene som det ble pratet om her som faktisk er på PS3/XBOX. veien blir plutselig sort i noen sekkunder eller så bare hakker det fælt. I spillet er det også HERLIG utvalg av musikk. Dette er musikk fra Dance, Rock, Progressive Trance og noe uhørt genere. Bilene i spillet er for det meste de mest brukte sportsbilene i dag. DETTE MÅ KJØPES! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) da har jeg sett det også. du skulle hatt juling som sammenligner nfs undercover med gran turismo. de spillene kommer ikke i nærheten av hverandre. dessuten er påstanden din feil også. du trenger så absolutt ikke en "fet" bil i nfs. de eneste modifikasjoene jeg valgte å gjøre i undercover var å gjøre felgene større, og i et tilfelle bytte felger, samt lakke bilene, da vanligvis i en "gloss" eller "mate" finish. og jeg tør påstå at en audi TT ikke er en spesielt "fet" bil. og hvis du kommer her og sier at det ikke er "fete" biler i GT serien, da har ikke du spillt de spilla. jeg vet ikke om noen andre bilspill som har så mange forskjellige biler (og ja, jeg vet veldig godt at det er veldig mange versjoner av samme bil) hvis du alikevel innstisterer på å sammenlige disse spilla, så er porsche unleashed det nærmeste du kommer. og selv det er ikke spesielt likt. men dog det beste nfs spillet. Endret 6. desember 2008 av Spirre Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du rekker nesten ikke gjøre noe med bilene i uc, det jeg rakk å gjøre med skylinen min var å bytte lakk og felger så var spillet slutt. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tips til dere som vurderer dette til konsoll, kjøp Midnight club LA isteden så får dere faktiskt noe igjen for de pengene. Spillet går ut på det samme, kjøre race og race, men alt need for speed undercover er dårlig på, er midnight club bra på. For eksempel: Bedre utvalg av styling, bedre grafikk, laggfritt, mye bedre kjørefølelse og mer realistisk og utfordrene. Her tar det nemlig ikke 5 sekunder til du er på første plass, og krasjer du, da må du nesten restarte hvis du ønsker første plass, slik som et bilspill bør være Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Pris? Og til PS3? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 "Laggen" irriterer meg noe jævelig. Skuffende grafikk også. Men sett bort fra det er det ganske fett. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du rekker nesten ikke gjøre noe med bilene i uc, det jeg rakk å gjøre med skylinen min var å bytte lakk og felger så var spillet slutt. Rekker ikke? Klar over at du kan stikke innom part-shop hele tiden eller? Haha. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det jeg tror han prøver å si er at spillet er veldig kort, og man kan fullføre det uten å bytte bil ettersom "Rubber-Bandinga" i spillet er enorm.. Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg kjørte en silvia til jeg kunne kjøpe m3 (som jeg gjorde) Kjørte ca. 5 løp med den og så kjøpte jeg meg skyline r35 og samme kvelden (ca.2 timer seinere) så var spillet slutt. I de fleste andre bilspill så tar karrieren såpas lang tid at man rekker å bygge om bilen en 4-5 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå