Gå til innhold

Neste Need For Speed: Undercover

Anbefalte innlegg

BULLSH**** i most wanted er kjøreegenskapen helt annerledes, grafikken vill jeg si er bedre + storyen. Selv om den er å få tilbake m3 en din så er den bedre enn undercover.

Neeh synes dette var bedre jeg hvis man ser bort i fra laggingen og bugsa.

grafikken vill jeg si er bedre

LOL, da vil jeg tørre å påstå at du bør virkelig gå til øyelegen hvis du mente at MW så bedre ut, men mulig jeg er trøtt

0106.jpg

0001.jpg

0100.jpg

0001.jpg

0162.jpg

0001.jpg

0126.jpg

0024.jpg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er stylingmulighetene på spillet??

mye deler og velge mellom?

Nei, er kanskje snakk 5 forskjellige alternativer på body, hood osv. Spoilere og felger er det litt mer. Men kan ikke si jeg er imponert over mulighetene, skulle gjerne hatt NFS U2 muligheter, men det er nok ikke i nærheten engang.

Lenke til kommentar

Her blir det litt epler og pærer. Liker man realistisk rekonstruering av virkelig bilkjøring så er NFS1 og NFS5 (Porsche Unleashed) eneste alternativ. Liker man alle de andre spillene er man mer i Disneyverdenen, de værste av spillene kunne like gjerne vært båtkjøring eller fly, det man ser på skjermen oppfører seg ihvertfall ikke som en bil...

Så skal man kåre "beste spill" i NFS-serien så må man vel først bestemme seg for om man er i realisme- eller i Disney-modus og slik NFS har vært siden PU så er det totalt uaktuellt å bruke penger på spillet. Jeg må vel bare innrømme, til tross for at jeg har vært NFS-fan, at EA har slått denne hesten så grundig til døde at det ikke er håp for gjenoppstandelse lenger... :(

Lenke til kommentar

Jeg syntes dette var et kjempe gøy spill. Litt enkelt i begynnelsen, men det er ikke det eneste NFS som har vært sånn. Kort var det. Jeg har ca. 20 timer spille tid og har 97% av spillet fullført, fire events igjen.

Politiet er mye gøyere å kjempe mot, politi radioen er mye mer levende og det er flere stemmer.

Men man kan ikke være politi, bare at du stjeler en politibil.

Lenke til kommentar
Jeg tror grunnen til at så mange synes MW grafikken er bedre, er fordi UC grafikken er mer "realistisk" med tørr ensfarget asfalt osv.

Men de screensene som LG poster er ganske unyttige og helt klart valgt for å få UC til å se bedre ut.

Og jeg tror grunnen er at de rett og slett ikke klarer å bruke øynene godt nok. Det er ingen tvil om at Undercover ser bedre ut, spesielt bildene av de 3 første bilene, er det jo samma bilene i de 2 forskjellige spillene, hvordan ellers skulle jeg utvalg bilder, man får det jo ikke noe mer likt enn det! Bevis med et sammenligningsbilde der MW ser bedre ut, det vil jeg gjerne se.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Du har rett i å bruke øynene, i den øverste kan du se tydlig at grafikken er mye lavere enn på bilde under, så bildene sier ingenting. Hadde du fått 2 bilder i samme oppløsning + aa så hadde du knapt sett forskjell.(MW er 3 år gammelt så det er helt utrolig at de ikke har klart å lage grafikken bedre)

PS: Se på dekkene til den røde mustangen, noe serlig tydliger kan det vel neste ikke bli. !!!UC BILDENE ER TATT MED BEDRE ØPPLØSNING OG KVALITET!!!

Endret av -maXter-
Lenke til kommentar
Du har rett i å bruke øynene, i den øverste kan du se tydlig at grafikken er mye lavere enn på bilde under, så bildene sier ingenting. Hadde du fått 2 bilder i samme oppløsning + aa så hadde du knapt sett forskjell.(MW er 3 år gammelt så det er helt utrolig at de ikke har klart å lage grafikken bedre)

PS: Se på dekkene til den røde mustangen, noe serlig tydliger kan det vel neste ikke bli. !!!UC BILDENE ER TATT MED BEDRE ØPPLØSNING OG KVALITET!!!

Har det noe å si? Spillet har bedre grafikk uansett hvordan man vrir og vender på det.

Lenke til kommentar
Orker ikke å reinstalle MW :p

Her er en bedre sammenligning:

For min del var det en ræva sammenligning, MW var så uklart at det er vanskelig å si hvor bra det egentlig ser ut. Uannsett synes jeg forsatt uten tvil at UC ser best ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...