MrL Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) BULLSH**** i most wanted er kjøreegenskapen helt annerledes, grafikken vill jeg si er bedre + storyen. Selv om den er å få tilbake m3 en din så er den bedre enn undercover. Neeh synes dette var bedre jeg hvis man ser bort i fra laggingen og bugsa. grafikken vill jeg si er bedre LOL, da vil jeg tørre å påstå at du bør virkelig gå til øyelegen hvis du mente at MW så bedre ut, men mulig jeg er trøtt Endret 24. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 og dem har ennå ikke klart og lage noen nye bodykits, ser ut som dem ga opp og lage modfikasjoner til bilen etter most wanted <.> Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvordan er stylingmulighetene på spillet?? mye deler og velge mellom? og er det noen som har prøvd Midnight club LA som kan sammenlikne det med nfs? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Hvordan er stylingmulighetene på spillet??mye deler og velge mellom? Nei, er kanskje snakk 5 forskjellige alternativer på body, hood osv. Spoilere og felger er det litt mer. Men kan ikke si jeg er imponert over mulighetene, skulle gjerne hatt NFS U2 muligheter, men det er nok ikke i nærheten engang. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Most wanted er det beste i serien, det må jeg erlig si. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Her blir det litt epler og pærer. Liker man realistisk rekonstruering av virkelig bilkjøring så er NFS1 og NFS5 (Porsche Unleashed) eneste alternativ. Liker man alle de andre spillene er man mer i Disneyverdenen, de værste av spillene kunne like gjerne vært båtkjøring eller fly, det man ser på skjermen oppfører seg ihvertfall ikke som en bil... Så skal man kåre "beste spill" i NFS-serien så må man vel først bestemme seg for om man er i realisme- eller i Disney-modus og slik NFS har vært siden PU så er det totalt uaktuellt å bruke penger på spillet. Jeg må vel bare innrømme, til tross for at jeg har vært NFS-fan, at EA har slått denne hesten så grundig til døde at det ikke er håp for gjenoppstandelse lenger... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som har spillet og kan si litt om det? Er det verdt det? Vurderer å ta en tur innom elkjøp/expert i dag... og gidder ikke å kjøpe noe dritt for å si det sånn... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg koste meg/koser meg med spillet. Et typiskt NFS i senere tid, men morro er det. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sitter med samme oppfattning som Dr3as, jeg koser meg også med spillet. Verdt penga for min del. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som har spillet og kan si litt om det? Er det verdt det? Vurderer å ta en tur innom elkjøp/expert i dag... og gidder ikke å kjøpe noe dritt for å si det sånn... Hvis du liker Most Wanted-stilen vil du sansynligvis like dette også Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg syntes dette var et kjempe gøy spill. Litt enkelt i begynnelsen, men det er ikke det eneste NFS som har vært sånn. Kort var det. Jeg har ca. 20 timer spille tid og har 97% av spillet fullført, fire events igjen. Politiet er mye gøyere å kjempe mot, politi radioen er mye mer levende og det er flere stemmer. Men man kan ikke være politi, bare at du stjeler en politibil. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som har spillet og kan si litt om det? Er det verdt det? Vurderer å ta en tur innom elkjøp/expert i dag... og gidder ikke å kjøpe noe dritt for å si det sånn... Så lenge du ikke kjøper det til PS3 så går det nok bra. Skal vist lagge som bare det i PS3. Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du skal ha en ganske bre pc for å spille det også. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tror grunnen til at så mange synes MW grafikken er bedre, er fordi UC grafikken er mer "realistisk" med tørr ensfarget asfalt osv. Men de screensene som LG poster er ganske unyttige og helt klart valgt for å få UC til å se bedre ut. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg tror grunnen til at så mange synes MW grafikken er bedre, er fordi UC grafikken er mer "realistisk" med tørr ensfarget asfalt osv. Men de screensene som LG poster er ganske unyttige og helt klart valgt for å få UC til å se bedre ut. Og jeg tror grunnen er at de rett og slett ikke klarer å bruke øynene godt nok. Det er ingen tvil om at Undercover ser bedre ut, spesielt bildene av de 3 første bilene, er det jo samma bilene i de 2 forskjellige spillene, hvordan ellers skulle jeg utvalg bilder, man får det jo ikke noe mer likt enn det! Bevis med et sammenligningsbilde der MW ser bedre ut, det vil jeg gjerne se. Endret 26. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Du har rett i å bruke øynene, i den øverste kan du se tydlig at grafikken er mye lavere enn på bilde under, så bildene sier ingenting. Hadde du fått 2 bilder i samme oppløsning + aa så hadde du knapt sett forskjell.(MW er 3 år gammelt så det er helt utrolig at de ikke har klart å lage grafikken bedre) PS: Se på dekkene til den røde mustangen, noe serlig tydliger kan det vel neste ikke bli. !!!UC BILDENE ER TATT MED BEDRE ØPPLØSNING OG KVALITET!!! Endret 26. november 2008 av -maXter- Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Orker ikke å reinstalle MW Her er en bedre sammenligning: MW: UC: Endret 26. november 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du har rett i å bruke øynene, i den øverste kan du se tydlig at grafikken er mye lavere enn på bilde under, så bildene sier ingenting. Hadde du fått 2 bilder i samme oppløsning + aa så hadde du knapt sett forskjell.(MW er 3 år gammelt så det er helt utrolig at de ikke har klart å lage grafikken bedre) PS: Se på dekkene til den røde mustangen, noe serlig tydliger kan det vel neste ikke bli. !!!UC BILDENE ER TATT MED BEDRE ØPPLØSNING OG KVALITET!!! Har det noe å si? Spillet har bedre grafikk uansett hvordan man vrir og vender på det. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Orker ikke å reinstalle MW Her er en bedre sammenligning: For min del var det en ræva sammenligning, MW var så uklart at det er vanskelig å si hvor bra det egentlig ser ut. Uannsett synes jeg forsatt uten tvil at UC ser best ut. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har sett masse videoer nå, til og med i HD-kvalitet, og jeg ser ikke ikke tegn til laggingen alle sier er så inni hel**** plagsom. Så eg tror nok ikke jeg skal bli plaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå