Smurfn Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det er ikke rart det er dårlig når det gjelder hakkingen. EA setter utrolig strenge tidsfrister, noe som ofte går utover kvaliteten. Heller et spill som slippes til riktig dato enn et spill som fungerer bra (EAs policy).Uansett, hakkeproblemene kan enkelt fikses med patcher, og kjenner jeg EA rett vil det komme en del av dem etterhvert Mine karakterer til NFS-spill jeg har spillt: NFS IISE: 6 av 6 NFS IIIHP: 5 av 6 NFS Porche: 2 av 6 (PS versjon) NFS HP2: 5 av 6 NFS UG: 6 av 6 NFS UG2: 5 av 6 NFS MW: 6 av 6 NFS C: 5 av 6 NFS PS: 2 av 6 NFS UC: Kommer når jeg får spillet til jul Smurfn: TDU går som en drøm på min 360. Ikke tegn til hakking i det hele tatt. klart TDU går som en drøm på 360 din... det er et system... men for pc må spillet fungere for mange tusen oppsett... men er jo bare tragisk at nfsuc ikke kjører ordentlig på konsoll engang... EA må gi utviklerne mer tid med spillet... gjerne 1 år til Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ville dere anbefalt spillet hvis man ser bort i fra de forrige (Pro Street og MW) og slutter å sammenlikne med dem??(har ikke spilt NFS siden underground 2, som jeg likte godt) Jeg er en av de få som liker spillet, så ja Det her er jo ganske likt MW, og det er jo det alle folka masa om etter pro street? Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Grunnen til at mange har likt NFS serien er ting som "tyngere" styring, muligheten til å bygge om bilene og å kunnee kjøre fritt i en stor by til bilbutikken, sylingsjappene, o.s.v. I det nye undercover har man fått "lettere" styring, man kjører ikke rundt i byen til butikkane og løpa man bruker gpsen til å "teleportere" deg dit og de har mer eller mindre fjerna det meste av stylinga. Skal NFS komme tilbake må man ha et spill hvor man kan bygge kraftig om på bilene HVIS man vil, stør by hvor man kan kjøre til butikker løp o.l. HVIS man vil, og ha med politi men man skal ikke bli holdt tilbake i karieren forde man ikke har kjørt lenge nok med politiet etter seg eller ikke har knust nok politibiler. Hvis NFS klarer dette plus fikse lagging og kjørefølelsen så tror jeg de har en grei sjangse til å komme tilbake. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg vil aller helst ha Need For Speed Underground 3. Men dette ser ganske lovende ut Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Man KAN kjøre til butikkene? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har veldig lyst til å teste dette på PS3. Noen som er lei sitt, og vil selge det så send PM. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det som gjør det til et gøyere spill enn de forrige spillene (tenker på most wanted, carbon og pro street) er kjøring mot politi... Det er mye gøyere enn på de forrige spillene... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hot Pursuit 2 er fortsatt det beste NFS-spillet og det eneste de brukte mer enn 12 måneder på. Go figure... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Høres ut som noe som innebærer politijakt? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hot Pursuit 2 er fortsatt det beste NFS-spillet og det eneste de brukte mer enn 12 måneder på. Go figure... De brukte 16 måneder på Undercover Og neste spill skal ha en 24 mnd utviklingsperiode... Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De brukte 1 år (12 måneder) på undercover, de begynner ikke på det neste spillet før det de holder på med er ferdig. Håper ea lærer å bruke lenger tid på de neste spillene. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 øhæ?? He has stated Undercover has a considerably longer development cycle than its predecessors og When this change was implemented in mid-summer 2007, one team started working on Undercover (giving it only a 16.5 month development cycle) Kilde: Wikipedia Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Spilt i noen timer nå, ganske morsomt i grunn. Har kjøpt noen av bilene, derav R8, S5, M3, både den gamle og nye, Zonda og en Porsche. Syntes tho kjøringa blir litt for lett, og blir litt lei den små hakkinga i blant. Ville heller at dem sku ha brukt litt mer tid på spillet generelt, men. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Story ferdig, så skal ta alle racene for å få de 100G. Sliter skikkelig når det blir politijakt, spikestrips tar meg som oftest, ellers blir det for mange biler og jeg rekker ikke å komme unna :S Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Så review fra gamespot og de beskriver det som at hvis du likte most wanted så vil du like Undercover.. Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 BULLSH**** i most wanted er kjøreegenskapen helt annerledes, grafikken vill jeg si er bedre + storyen. Selv om den er å få tilbake m3 en din så er den bedre enn undercover. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Spiller alltid MW når jeg skal chille.. Setter på litt musikk og sitter å tar politiet. For min del er NFS III hot pursuit det spillet jeg liker best i serien, så kommer UG2 (selv om de hadde dette klart allerede da UG ble sluppet) Og så Most wanted, Undercover skal prøves Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hot Pursuit 2 er fortsatt det beste NFS-spillet og det eneste de brukte mer enn 12 måneder på. Go figure... Helt enig, spilte det dritmye en stund tilbake på XBOXen til søskenbarnet mitt Savner det spillet, kanskje det er kompatibelt til 360? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tror det bare er Underground 2 som er kompatiblet med X360 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 jeg synes undercover er flere hakk over prostreet og carbon. det er nesten på høyde med most wanted. underground 1 og 2 er det så lenge sia jeg har spillt at jeg husker ikke helt, men de var ganske bra de også. og hot pursuit 2 er bra. men det beste nfs spillet i mine øyne er porsche unleashed/2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå