Gå til innhold

[GTA]Problemer med multiplayer x box 360!

amoi

Anbefalte innlegg

Hei. Har noen problemer med multiplayer delen. Multiplayer fungerer helt fin når jeg spiller sammen med andre jeg ikke kjenner. Da kan jeg være på et game sammen med 16 andre. Det fungerer også helt fint dersom det er bare jeg og en av mine venner som spiller, men om jeg sender innbydelse til en venn til, og han prøver å joine så blir begge vennene mine disconectet. Noen som har opplevd d samme? Noen tips?

(Har prøvd å forandre på innstillinger når jeg er host men det fungerer ikke uansett)

Håper noen kan hjelpe, og på forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei har ikke sjekket det, men ska gjøre d så fort jeg er ferdig på jobb :) ( men hva er NAT instillinger og hvordan sjekker jeg d?)

Takk for hjelpen :D :D

Gå inn på nettverksinstillinger i settings fra dashbordet. Deretter kan du kjøre en test hvor den blandt annet tester NAT. Her får du opp enten strict eller open NAT. Om NAT er satt til open er det ikke her problemet ligger, om den er satt til strict må du åpne noen porter i ruteteren. Du får oversikt over rutere og hvordan du gjør det på Portforward.com/router.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Jeg er OPEN på nat, har åpnet korrekte porter. Jeg opplevde dette problemet med folk jeg ikke kjenner. Skjer oftest i 16 player games. Gamet loader, connection error, så tilbake til singleplayer. Annoying! Håper de fikser det med patch.

OBS! Jeg oppdaget nå at jeg stod til strict! Det viser seg at adsl-routeren min (speedtouch) setter regler etter IP, og ikke hostname slik det ser ut til på menyen. Når jeg sjekket igår så jeg at den gamle ip'en til xbox'en stod med xbox-regelen jeg laget, og jeg måtte flytte regelen over på korrekt enhet. Så my bad, jeg har vært strict en stund og derfor har jeg blitt disconnected... Så det er nat settings som har fucket til i mitt tilfelle og.

Irriterendes å ikke få satt regler som gjelder på alle enhetene i LAN'et mitt, og at den ikke registrerer at enheten bytter IP når den tilsynelatende setter regler etter enhetsnavn i menyen. Ble litt lurt der! Bytter til 3com.

Endret av Newbie1KENuubie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...