thomasrh Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Min Acer Aspire 5610z tok kvelden i helga da den fikk et glass brus (med noe sterkere iblandet ) over seg. Den kjempet hardt imot og fungerte fint til jeg skrudde den av i dag og tok den med på skolen. Nå nekter den å starte opp idet hele tatt. Null respons. Siden jeg regner med garantien ikke dekker at berusede kompiser tømmer flyende saker over den, trenger jeg litt råd kjappt. Kjappt fordi det er eneste PC-en jeg har tilgjengelig og eksamener er rett rundt hjørnet. Derfor har jeg tenkt å bare stikke på Datakjeden her i Trondheim å skaffe en ny så fort som mulig. Men jeg har null peiling på bærbar-PC-er (og veldig lite på hardware), så jeg søker råd. Er det noen av PC'ene på lager på Datakjeden Trondheim dere kan anbefale? Jeg ser på forsiden at de har et par Acer PC-er som er "beste pc-tilbud" og "godt kjøp" for eksempel. Bruksområde er spill av type World of Warcraft (helst bra nok skjermkort til å dra det på grei FPS under raids). Ellers generell skolebruk, se film, musikk, osv. Jeg kommer til å koble den til en 21.1' WS LCD skjerm når jeg bruker den hjemme, så skjermen trenger ikke være fantastisk, men jeg må kunne kjøre 1680x1050 på den eksterne LCD skjermen. Håper på noen kjappe tips. Hadde vært greit å få ordnet dette idag eller imorgen senest -Thomas- Lenke til kommentar
thomasrh Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Da ble det denne her: Acer Aspire 5920G Core 2 Duo T7500 på meg. Par tusen dyrere enn jeg hadde tenkt, men jeg håper den duger en stund. [Edit] Never mind, jeg som er blind. Topp PC so far! Thomas. Endret 26. mai 2008 av thomasrh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå