-Léon- Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Som topic sier så sluttet Blu-ray'n å fungere når jeg holdte på å spille GTA IV eller skulle til, jeg fikk loaded savegamet mitt og skulle til å gå ut av leiligheten min. Når loading screen kom så holdte den på i sånn 5-10 min før jeg ble utoldmodig og trykket på PS knappen (Quit Game), etter en stund så kom den tilslutt ut i "lobby" hvor jeg så ikke fant noe GTA IV på lista over games. Har prøvd flere Blu-ray spill og filmer men den finner ingen av de, utennom PS2 spill som ser ut til å fungere. Noen som har noen råd(forslag) ? Utrolig kjipt siden jeg nå har tatt livet av 2 Xbox 360 og nå en PS3 som jeg trodde var "uknuslig ;P" *Argh, ser noen skrivefeil som jeg ikke for rettet opp i >.< Endret 26. mai 2008 av zeus5k Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du må nok sende den inn då drevet har teke kvelden. Har alle 3 konsollane og alle sammen har vore inne til reperasjon. Dvs, eg lyg litt, Wii har teke kvelden den og men så langt har eg ikkje gidda å sendt den inn til rep. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Synest det er skremmende hvor mange konsoller som tar kvelden, lurer på hva feilraten på ps3 er.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Synest det er skremmende hvor mange konsoller som tar kvelden, lurer på hva feilraten på ps3 er.. Jeg tror ikke det er så veldig høy feilrate. De som ikke har problemer skriker det ikke ut, det er det bare de med problemer som gjør, og da virker det som mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå