Howard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 NZXT prøver å friste spillere og andre entusiaster med god plass til kjøling. Les mer Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ser nesten ut som om de prøver å plagiere Antec sine 900 og 1200 kabinetter... Sikler forresten etter en test av Antec 1200 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tenkte akkurat på det, lignet veldig på 900. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ser nesten ut som om de prøver å plagiere Antec sine 900 og 1200 kabinetter...Sikler forresten etter en test av Antec 1200 Du kom meg i forkjøpet gitt. Mon tro om ikke Antec burde reagere litt, for det første jeg tenkte var at "her har HW slurvet med valg av bilde".... Sikkert et pent og flott kabinett. Ser ut til at man kan plassere noen radiatorer under toppen der, dobbelrad tilog med. Hvilket burde åpne for svært gode kjøleløsninger for gamere som overklokker. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Uff så stygt. Og lydnivået kan nok heller ikke være noe å skryte av. Men for all del; smaken er som baken. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Synes dette så bedre ut enn "orginalen" jeg, ikke at det skal så mye til da, for Antec 900 er jo rett og slett ganske stygt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg syns den kunne hatt en eller to 25cm vifter i sidedøren, alt etter hva man får plass til Lenke til kommentar
Legolin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Noen som vet når dette kommer på komplett? Endret 26. mai 2008 av Legolin Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Uff så stygt. Og lydnivået kan nok heller ikke være noe å skryte av. Men for all del; smaken er som baken. Det er da bare å fjerne viftene eller koble de til en viftestyring. Mulig LED-belysninga i viftene ikke funker som den skal da, men hvem bryr seg. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Uff så stygt. Og lydnivået kan nok heller ikke være noe å skryte av. Men for all del; smaken er som baken. Det er da bare å fjerne viftene eller koble de til en viftestyring. Mulig LED-belysninga i viftene ikke funker som den skal da, men hvem bryr seg. Selvfølgelig vis går det an å koble til en viftestyring. Men kabinettet har såvidt jeg kan se ingen støydemping, og har generelt et design som sier ytelse>>støydemping. Hvis man vil ha så lave temperaturer som mulig og uansett sitter med hodetelefoner med aktiv støydemping og samtidig liker LED-vifter, er det sikkert et godt kabinett. Jeg tror mange av de som kjøper kabinett som dette kjøper det nettopp fordi de liker utseendet og det har god kjøling, men "glemmer" hvor mye viftene støyer, og at innvendige vifter støyer (og harddisker?) mye mer enn de ville gjort i et annet kabinett. For all del, det kan jo være dette kabinettet er bedre enn andre med rimelig likt utseende, og i så fall ville jeg blitt positivt overrasket. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Synes dette så bedre ut enn "orginalen" jeg, ikke at det skal så mye til da, for Antec 900 er jo rett og slett ganske stygt. Det er en smaksak... Jeg synes Antec 900 ser ganske bra ut, men jeg må si at 1200 ser mye bedre ut likevel: Endret 26. mai 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Den ligner alt for mye på Antec nine hundred, rart de får lov til og selge den. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 likte påknapp på toppen. så stabilt ut, men foretrekker støydemping. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Uff så stygt. Og lydnivået kan nok heller ikke være noe å skryte av. Men for all del; smaken er som baken. Enig Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ripoff av Antec 900 da : O Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ripoff av Antec 900 da : O Du er liksom den femte som sier det... Tror man begynner å skjønne det jeg... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg skal ha nytt kabinett nå.. Det står mellom Dette, Armor+ og Antec 1200 Hva mener dere jeg brude gå for? I fokus: Design, Kjøling, støy og 3.5 plasser. Endret 9. juni 2008 av Rudde93 Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg skal ha nytt kabinett nå.. Det står mellom Dette, Armor+ og Antec 1200 Hva mener dere jeg brude gå for? I fokus: Design, Kjøling, støy og 3.5 plasser. Design er noe du må se på selv, og velge. På kjølingfronten tror jeg Antec 1200 vinner. Støy har jeg aldri hatt peiling på. Antec 1200 har 9 interne 3.5" plasser til harddisker og 3 eksterne 5,25" plasser. I tilleg kommer den med en adapter til en av de eksterne 5,25" plassene, slik at man kan gjøre den om til 3.5"... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Om du trenger flere 5.25" plasser, kan du fjerne en harddiskbrønn og du har 3 ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå