abedatt Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Har nettopp kjøpt meg en Ipod Classic etter å ha brukt Creative Zen Xtra i mange år. Ser at tiden har løpt fra min gamle trofaste sliter og er imponert over Classic. I alle fall design og grensesnitt. Lyden tror jeg faktisk er dårligere (eller kan tenkes jeg reagerer på det lave volumet). Men det er en ting jeg lurer på og har sjekket ut forumet uten å ha funnet noen løsning! Cover Flow er flott for å se albumcover, men jeg får bare opp forsiden av coveret. Har brukt Mediamonkey for å tagge alle låtene med både forside, bakside og i noen tilfeller CD`n. Men får allikevel bare opp forsiden i Cover Flow på Classic. Har også prøvd å lese i manualen for Classic uten å ha funnet noen løsning! Er dette rett, får man bare opp en coverside? Hadde også håpet på å få fjernet volumsperren på Classic, men etter å ha lest på forumet tyder jeg det slik at dette ikke er mulig på Classic. Stemmer dette? Endret 26. mai 2008 av abedatt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 På iPoden kan du bare se ett bilde, men i iTunes kan du legge inn flere bilder pr. sang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ingen mp3 spillere som leser mer enn det første integrerte bildet i hver fil. Eneste jeg har sett om gjør dette er canola2 mediespillerprogram til nokia internet tablets (n800/n810) der man kan bla gjennom alle cover samt laste ned automatisk fra amazon og last.fm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå