Vegard_Haug Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Maxis-grunnleger Jeff Braun skal samarbeide med Oddworld Inhabitants om et nytt prosjekt. Les mer Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 aaaah Heftig! dette kan fort bli spennende! digger Oddworld spillene Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ahh husker disse klassikerene til PayStation, håper de lager et bra spill til Ps3 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ser ikke noe negativt i dette gitt Har riktignok null erfaring med 3D-versjonen i serien, men scrollern på PSX hadde episk stemning og noe helt deilig over seg. Så hadde vært moro med en oppfinnsom plattformer av noe slag i denne franchisen. Jeg kjøper sikkert. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 !!! Spelte Abe's odyssey (demo) som liten og har leita lenge etter det i etterkant, var eit konge spel!! og nå kommer nytt!! !! just; WOW!! var så kjekt spel, fy søren!!! GLEDE MEG!! Lenke til kommentar
lavard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Trist og se ingen her ser ut til å ha spilt det siste og klart beste, Oddworld Strangers Wrath. Men sånn blir det folk når her i landet er kun Playstation og atter playstation. 10 år med hjernevasking setter spor tydeligvis. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 nei, eg spelte det på PC playstation (2 ) har bare søstera mi og det spele eg aldri på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg