Rusma Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg vil bare vite om det var andre enn meg i Norge (eller skandinavia) som opplevde det samme som meg for noen dager siden (torsdag 22. mai 2008 - fredag 23.): Nod32 (AV 3.0) ble uvenner med adobe cs3 pga. en "recently descovered bug in the app" (eset apology) som bel aktivert pga. en oppdatering i selve programmet. resultat: hele pcen fryser totalt, og går ikke ann å reboote annet enn inn i "safe mode". Det var sykt trist fordi jeg holdt på å lage et skikkelig kult webdesign i Photoshop. Det jeg ikke skjønner: Hvorfor måååå Adobe corp. legge inn FNP Licensing service? Kunne de ikke vært litt mindre drastiske (slik som i cs2)? Det hele endrte med at jeg måtte ta en utrolig stor backup på flere timer, ghoste xp opp igjen og installere alle ting på nytt. Etterpå fant jeg ut at jeg kunne gjort ting mye enklere (bare slettet noen eset filer rundt omkring. men på en annen side: jeg hadde jo ikke internett, så jeg kunne ikke ha funnet det ut). Endret 26. mai 2008 av illshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå