Nexxi Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Herre, det er vel ikke noe lure på? MGS2 er jo selvfølgelig det du skal gå for, OM du ikke har spilt det før. Two Towers er ikke ALL THAT får å si det sånn. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 skulle likt å sett hvordan det menneske ser ut som har ps2 men ikke mgs2, kanskje det er ett romvesen ifra planeten zzlxyzlxp? mener du jeg skal BESKRIVE kjæresten min i detalj? og hvis ja, skulle jeg samtidig beskrive megselv også, for jeg hadde heller ikke brent noe særlig for det... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Visst du er i tvil: les Ringenes Herre bøkene ingen over ingen ved siden+ du får mange timers underholdning Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 mgs substance det spillet ser jo helt konge ut da. bare se på grafikken, og det ser utrolig morsomt ut. kjøp det. Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Metal Gear solid 2 er sinnsykt bra! har ikke spilt substance men det er jo nesten det samme. Er du snake fan så skaff deg substance også, det skal jeg iallfall. Lenke til kommentar
Morty2003 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hva skal jeg velge av Metal Gear solid 2: Substance og Lord of the Rings: Two Towers til XBOX? Seff MGS2!!! Kjøp det! Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 LOTR=Veeeeldig kjedelig Ville nok gått for MGS Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er vil ikke noe tvil om at du bør velge MGS2. Det er jo et av de beste spillene som er laget til konsoll noen sinne. Mye bedre enn Splinter Cell og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå