Gå til innhold

MGS2 eller LOTR

Rune S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

skal det sammenlignes så ville jeg valgt splinter cell hvis man først skal ha snikespill, det er vertfall det spillet som varmer hjertet mitt mest innen den genren.

forsåvidt så har ikke akkurat lotr spillene fått så god velkomst så jeg anbefaler deg å sammenligne titlene ved www.gamespot.com

Lenke til kommentar

To Tårn er et skikkelig kult spill, men man blir jo ferdig med det på en god kveld (var hos en kompis som har ps2, å klarte det), så jeg ville gått for MGS2, eller bare vente til Star wars knights of the old republic og Baldurs Gate Dark Alliance kommer i slutten av denne måneden.

Lenke til kommentar

Som sagt er spillene vidt forskjellige, så en direkte sammenligning er umulig. Det stemmer at de fleste Ringenes Herre-spillene har blitt motatt dårlig, men det er utenom EA sitt To Tårn-spill. Begge er glimrende PS2-spill, men Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty er kanskje det beste spillet PS2 har å by på. Er du derimot på jakt etter et kjapt action-spill du ikke behøver legge så mye tanke i, men derimot kjappe fingre, er To Tårn er herlig action-spill du absolutt kommer til å sette pris på.

Lenke til kommentar

LOTR TT er hack 'n slack spill. Passer perfekt til filmene.

Ble skuffet over Metal Gear Solid subtance etter å ha spilt masse på splinter cell. Masse små ting man får bruke i splinter cell men ikke i mgs. Splinter cell er bare mye bedre gjennomført. Bare det å ikke kunne bevege kameraet er utrolig irriterende. Skal du ha det snike spill og har ikke splinter cell, skaff deg det.

Som du kanskje forstår likte jeg bedre LOTR TT.

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg både Splinter Cell og MGS. Splinter Cell har bedre "snikegameplay", mens MGS er klart best når det gjelder historie. Det er en mye bedre opplevelse å spille igjennom MGS enn Splinter. Men så har jo ikke jeg spilt Substance. :/

Edit: Mener MGS2 der jeg skriver MGS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...