Rune S Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hva skal jeg velge av Metal Gear solid 2: Substance og Lord of the Rings: Two Towers til XBOX? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har ikke spilt noen av dem, men Lotr - The Two Towers virker sååå mye gøyere. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har ikke spilt noen av dem, men Lotr - The Two Towers virker sååå mye gøyere. Me agrees! (må tilføye at jeg er storfan av Tolkien, og misliker snikespill veldig mye) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 skal det sammenlignes så ville jeg valgt splinter cell hvis man først skal ha snikespill, det er vertfall det spillet som varmer hjertet mitt mest innen den genren. forsåvidt så har ikke akkurat lotr spillene fått så god velkomst så jeg anbefaler deg å sammenligne titlene ved www.gamespot.com Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 To Tårn er et skikkelig kult spill, men man blir jo ferdig med det på en god kveld (var hos en kompis som har ps2, å klarte det), så jeg ville gått for MGS2, eller bare vente til Star wars knights of the old republic og Baldurs Gate Dark Alliance kommer i slutten av denne måneden. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 LOTR 2 er noe DRITT absolutt metal gear solid 2 drit i LOTR spillene de er PISS! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Metal Gear Solid 2. Beste spillet jeg har spilt i alle mine år. Dessuten, jeg elsker Tolkien, men The Two Towers var kjedelig! Sinnsykt frusterende spill! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Alle Ringenes Herre spillene har fått utrolige dårlige resultater i nesten alle anmeldelsene sine. MGS2 har fortsatt den høyeste scoren noensinne gitt i Official PS2 Magasine. Det fikk også en 6'er her på gamer.no Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 er ikke egentli MGS2 og LotR:tTT litt eple og banan? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 er ikke egentli MGS2 og LotR:tTT litt eple og banan? Jo. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Eple og appelsin, vel? Det går fint an å sammenlikne dem, hvis det er dét du mener. http://www.inno-vet.com/articles/1999/0599/52.htm Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Som sagt er spillene vidt forskjellige, så en direkte sammenligning er umulig. Det stemmer at de fleste Ringenes Herre-spillene har blitt motatt dårlig, men det er utenom EA sitt To Tårn-spill. Begge er glimrende PS2-spill, men Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty er kanskje det beste spillet PS2 har å by på. Er du derimot på jakt etter et kjapt action-spill du ikke behøver legge så mye tanke i, men derimot kjappe fingre, er To Tårn er herlig action-spill du absolutt kommer til å sette pris på. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Dere har misforstått eller? For han snakker/skriver om Substance ikke SoL. Selv har jeg bare spilt MGS2:SoL, men jeg tviler ikke på at Substance er nok et konge spill! Go Hideo! Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Vent til Fable kommer du vennen min Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 skulle likt å sett hvordan det menneske ser ut som har ps2 men ikke mgs2, kanskje det er ett romvesen ifra planeten zzlxyzlxp? Lenke til kommentar
solz Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 LOTR TT er hack 'n slack spill. Passer perfekt til filmene. Ble skuffet over Metal Gear Solid subtance etter å ha spilt masse på splinter cell. Masse små ting man får bruke i splinter cell men ikke i mgs. Splinter cell er bare mye bedre gjennomført. Bare det å ikke kunne bevege kameraet er utrolig irriterende. Skal du ha det snike spill og har ikke splinter cell, skaff deg det. Som du kanskje forstår likte jeg bedre LOTR TT. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 mgs substance, hvordan er det? Lenke til kommentar
solz Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Samme så mgs sol, bare med en HAUG nye VR missions, og noen nye folk å spille gjennom med. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Personlig liker jeg både Splinter Cell og MGS. Splinter Cell har bedre "snikegameplay", mens MGS er klart best når det gjelder historie. Det er en mye bedre opplevelse å spille igjennom MGS enn Splinter. Men så har jo ikke jeg spilt Substance. :/ Edit: Mener MGS2 der jeg skriver MGS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå