Gå til innhold

Får ikke spilt online i Skate

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Jeg får altså da ikke spilt online i skate. Jeg prøver og registrere meg til EA nation account, men får ikke gjort det grunnet age restriction.

Er det noe sånt at man må være over 18 for å lage det, eller er det noe alderssgrense i det hele tatt?

takker for svar

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

samme problemet her, sitter kun å spiller offline,,,, :mad: en gang ble jeg så forbanna at jeg slo til 360'en sånn at skate. fikk ei stor ripe, hvilket gjorde at jeg ikkje kunne spille i downtown uten at lyden forsvinner og spiller fryser bildet og klikker etter en kort stund :( men det rare er at sånn som på nfs pro street står der jeg også må logge inn i ea nation (p.g.a. at ea har lagd det spillet óg) står det at "du må være minst 13år for å opprette en ea konto". JEG ER JO OVER TRETTEN! jeg har også prøvd å endre xbox live infoen min med å endre e-mail'en i xbox live accounten til pappas adressa, og han er i førtiåra. men allikevel kommer samme feilmelding opp, har voksne plutselig blitt barn?

håper flere sender inn innlegg og svar slik at vi får løst problemet :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

man må være 16 for å spille ea spill med ea nation online.. går ikke ann å endre dette, har snakka med både ea og microsoft...:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...