Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg får altså da ikke spilt online i skate. Jeg prøver og registrere meg til EA nation account, men får ikke gjort det grunnet age restriction. Er det noe sånt at man må være over 18 for å lage det, eller er det noe alderssgrense i det hele tatt? takker for svar Lenke til kommentar
ipaqcl7494 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 samme problemet her, sitter kun å spiller offline,,,, en gang ble jeg så forbanna at jeg slo til 360'en sånn at skate. fikk ei stor ripe, hvilket gjorde at jeg ikkje kunne spille i downtown uten at lyden forsvinner og spiller fryser bildet og klikker etter en kort stund men det rare er at sånn som på nfs pro street står der jeg også må logge inn i ea nation (p.g.a. at ea har lagd det spillet óg) står det at "du må være minst 13år for å opprette en ea konto". JEG ER JO OVER TRETTEN! jeg har også prøvd å endre xbox live infoen min med å endre e-mail'en i xbox live accounten til pappas adressa, og han er i førtiåra. men allikevel kommer samme feilmelding opp, har voksne plutselig blitt barn? håper flere sender inn innlegg og svar slik at vi får løst problemet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 man må være 16 for å spille ea spill med ea nation online.. går ikke ann å endre dette, har snakka med både ea og microsoft...:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå