Joachimv Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har lekt litt for mye med Microsoft SteadyState og Group Policy i XP. Er det mulig å resette GPO til default eller noe, uten å måtte reinstallere? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Dette burde gjøre susen... secedit /configure /cfg %windir%\repair\secsetup.inf /db secsetup.sdb /verbose Legger ved koden til en batchfil jeg kjører på maskiner som er tatt ut av domenet. cls @ECHO OFF :Sikker echo Er du sikker pA du vil resette sikkerhetsinstillingane? (J/N) set/p "cho=>" if %cho%==J goto HeiltSikker if %cho%==j goto HeiltSikker if %cho%==N goto END if %cho%==n goto END echo Feil val. goto Sikker :HeiltSikker echo Er du heilt 100 prosent sikker pA du vil resette sikkerhetsinstillingane? (J/N) set/p "choice=>" if %choice%==J goto SecSet if %choice%==j goto SecSet if %choice%==N goto END if %choice%==n goto END echo Feil val. goto HeiltSikker :SecSet secedit /configure /cfg %windir%\repair\secsetup.inf /db secsetup.sdb /verbose net user administrator adminpass echo Administratorassordet er satt til "adminpass" PAUSE :END Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 thanks men jeg reinstallerte heller windows og dokumenterte skikkelig istedenfor Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 men jeg lurer på om det er mulig å få IE til å slette loggen via group policy. etter deg jeg har funnet så er det ikke mulig, men kanskje det finnes tips og tricks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå