Non Food Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Er det noen måte jeg kan redigere *dem filene jeg har tatt opp i CS? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ikke sikker på at noen av disse verktøyene funker (mest q2-stuff, men CS kjører på HL som bruker Q2-motoren [tungt modifisert]), men de er kanskje verdt et forsøk: http://www.planetquake.com/cineplex/movfiles.html Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er ikke det sånn at Halflife bruker en tungt modifisert Quake 1 motor? Uansett så tror jeg neppe de Q2 greiene fungerer. Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jepp det er det . du trenger følgende programmer; videomach og geekplay. det man gjør er å kjøre cs demo filene dine gjennom geekplay, og da lager geekplay bmp filer av cs demoen din. etterpå kjører du alle bmp filene (som legger seg i cs foldern din) gjennom videomach. der kan du redigere så myre som du bare hæler lagde selv en liten snutt med musikk og diverse. geekplay finner du på www.geekboys.org og videomach er jeg ikke helt sikker på, men jeg vil anta du finner det ved å lete litt på google :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå