SHDR Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Et lite stykke plattformspill og et stort stykke Web 2.0. Tillater spill også fri, kreativ utfoldelse? Les mer Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Et lite stykke plattformspill og et stort stykke Web 2.0. Tillater spill også fri, kreativ utfoldelse? Les mer Dette spillet er en av 2 grunner for meg til å eie ps3 Kommer til å ta helt av! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 har ikke tålmodighet eller kreativitet til å lage noe selv, så halve opplevelsen forsvinner vel for min del der.. MEN jeg håper det andre lager er så vanvittig bra at jeg likevel liker spillet bra artikkel btw.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Gleder meg noe for jævlig til dette spillet! Men de punktene du kritiserer er nok noe de jobber med, og på alpha-nivå skal man vel ikke forvente alt, det er jo bare en tidling verson som "fungerer". Men det med humør-systemet, er ikke det med retningsknappene? Er det jeg har hørt og lest i andre previews omkring. Trykk en gang for litt glad, en gang til for ganske glad og en gang til for kjempeglad før det går tilbake til litt glad og tilsvarende for sint, trist og nervøs. Men ellers så er vel dette den mest kritiske forhåndsomtalen jeg har sett til nå... Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hyggelig at noen stikker litt hull på forventningene mine, men for meg er dette likevel det som ser ut som den beste grunnen til å skaffe seg en ps3. Håper de får tatt tak i punktene artikkelen peker på. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Huff, blir teit når jeg ser dere gjør om LittleBigPlanet til Littlebigplanet, men jeg forstår jo at dere må følge det han i hardware.no bestemte Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har stortroa på dette lille fancy spillet her Gleder meg veldig til det kommer Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men de punktene du kritiserer er nok noe de jobber med, og på alpha-nivå skal man vel ikke forvente alt, det er jo bare en tidling verson som "fungerer". Men det med humør-systemet, er ikke det med retningsknappene? Er det jeg har hørt og lest i andre previews omkring. Trykk en gang for litt glad, en gang til for ganske glad og en gang til for kjempeglad før det går tilbake til litt glad og tilsvarende for sint, trist og nervøs. Det trodde jeg også Men, jeg kommer garantert til å kjøpe dette spillet Bare digger å leke meg med å bygge ting, og spesielt når de er fysiske som i dette spillet Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 heh, tittelen får meg til å tenke på little big adventure: http://www.mobygames.com/game/dos/relentle...nsens-adventure fordømt vanskelig spill etter hva jeg husker... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da får vi bare å vente å se om jeg burde kjøpt meg en PS3 istedet for en 360. Dette virker til å bli et spill som enten blir genialt eller en stor skuffelse. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ser veldig gøy ut og det kan kanskje få meg til å kjøpe en PS3. Interesserer meg mer og virker mer nyskapende enn andre PS3-titler. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hørtes litt ut som utviklerene var litt på hæla hvis de har holdt på i åresvis og kun sitter på en usplepen aplha noen måneder før slipp.. Jeg har i alle fall trua, dette tiltalte meg fra første klipp jeg så for lenge siden. Kan kanskje sammenligne det bittelitt med Trackmania, hvor brukergenererte baner igrunn er det som holder spillet levende. Får håpe det blir noe av den samme suksessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg