DuckDuckGoose Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hei. Jeg lurer bare på hvor jeg kan levere inn søknadspapirene til en politiattest. Jeg har nettopp meldt flytting til Oslo, men kan jeg fortsatt levere inn søknaden til *** politikammer? Det er veldig lang ventetid i Oslo, og jeg risikerer å ikke få attesten før jeg skal begynne i sommerjobb om noen uker. Endret 9. november 2012 av eFaktura Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er ikke den aller enkleste måten å få svar på det spørsmålet på å ta en telefon til Fredrikstad politikammer? Sikkert mange som kan synse om emnet her, eller fortelle hvordan det var den gangen de fikk politiattest. Men ringer du politikammeret får du det definitive svaret med en gang... Geir Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du får attest i kommunen du står som bosatt i dette øyeblikket, ved nærmeste politistasjon. Bare ta med signert arbeidskontrakt og gyldig ID, så kopieres dette og du får høre tilbake etter cirka 4 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå