Rescue me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg var litt usikker hvor jeg skulle plassere denne tråden, en mod kan flytte den hvis de synes den passer bedre en annen plass. Jeg har et lite problem som plager meg ganske mye og det er at jeg ikke har noe hår under armene. Har hår andre plasser som i skrittet og ræva, men ikke under armene. Alle andre på min alder har det så føler jeg er mer umoden. Er en 16 år gammel gutt bare så det er sakt. Endret 26. mai 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det kommer vel etterhvert det og Ta tiden med hjelp. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Husker det var en fyr på et chatteprogram på TV for noen år siden som ikke hadde hår under armene. Så det kan være det aldri kommer noe. Kanskje man svetter mer uten hår? Kanskje mindre? Ikke vet jeg, men noe å bry seg om er det nok ikke. Selv misliker jeg det meste av kroppshår og skulle gjerne vært uten. Endret 26. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Som sagt, det kjem med tida. Eg veit korleis det er å vere ein "sein blome", eg var sikkert sist med alt "det drite der", i min klasse. Men i 17-18-19års alderen har hår ballet på seg, og no ser eg nokonlunde "normal" (whatever that is) ut Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Pleier ikke hår under armene å være noe av det første som kommer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Pleier ikke hår under armene å være noe av det første som kommer? Var noe av det siste som kom på meg. Bare veivisern som har kommet etter det på meg Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Var det første som kom på meg husker jeg, og flere gutter i klassen. Var jo noe vii delte med hverandre da dette var drittøft (4. - 7. klasse). Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg kunne gjerne tenke meg å ikke ha det Det og skjegg. Så mye tid som går med til fjerning av noe så unødvendig Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg kunne gjerne tenke meg å ikke ha det Det og skjegg. Så mye tid som går med til fjerning av noe så unødvendig Elektrolyse? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hadde vært jævlig behagelig Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har faktisk aldri prøvd barbering under armene. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det klør jævlig i starten, men er bra dersom du er plaget med svettelukt som er vanskelig å få vekk selv med vask... Men det er i ansiktet det er mest irriterende, og hvor elektrolyse hadde vært fint... Selv om jeg sikkert hadde sett ut som en 13-åring haha Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er stress å måtte barbere ansiktet hele tiden ja. Hender jeg lar det gå flere dager før jeg gidder. Er ikke vakkert. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er stress å måtte barbere ansiktet hele tiden ja. Hender jeg lar det gå flere dager før jeg gidder. Er ikke vakkert. Nei, det kommer jo an på utgangspunktet også da Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå