Mafo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå kan danske mobilbrukere sende hverandre penger og betale varer via SMS. Les mer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Var ikke dette in her i Norge for en stund siden også? Man kunne kjøpe brus fra automater via mobilen o.l. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Enda en god grunn til at fulle folk ikke bør ha mobil For å si det slikt, er det ekstrem mange som roter bort telefonen og glemmer den og får den frastjålet... det kan jo bli mange morroe saker etter hvert ;P Var ikke dette in her i Norge for en stund siden også? Man kunne kjøpe brus fra automater via mobilen o.l. ja, men i norge blir du trukket fra kontantkortet/du får tillegg på mobilregninga... Her er det snakk om direkte betaling som med f.eks ett bankkort... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 husker at banken min hadde en lignende tjeneste en stund. en kunne betale regninger pr sms. nå har dem skrudd av den, men en kan fortsatt sjekke saldo. noe som er veldig praktisk innimellom. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 "Unnskyld meg, jeg har glemt mobilen min hjemme, og jeg må ringe mamma, kan jeg få låne din?" (Vifter med øyenvippene og viser litt kløft) "Selvsagt unge dame, her er telefonen. Bare ikke ring til utlandet, Ha ha" (Ser på pupper og justerer snabelen litt til venstre) "Meny > SMS > Ny " kr 100,000 1234.10.08605 pwnd by underage boobies!" (Vifter nok engang med øyenvipper og presser brystene sammen) Takk skal du ha! (tusler avgårde) Lenke til kommentar
l_man Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Søskenbarnet mitt bodde i tyrkia før, å hadde da tyrkisk abb. Der kunne man overføre sms-penger eller ringeminutter til hans abb, til ett annet. Men man hadde ikke mulighet til å betale ting i butikken eller ved automater. Men om danskene får en "SMS-bank" så må det jo være en form for begrensning til "betalings muligheter".... Men men.. Time will show Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 kom til å tenke på at ett norsk firma jobber med en lignende tjeneste i visse afrikanske land om jeg husker rett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg