djzeek Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kom tilfeldig over noen som drev med paragliding, så tok like godt kamera opp fra sekken... Har alltid med meg det ene kamera for slike ting. Lenke til kommentar
djzeek Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Kom gjerne med tilbakemelding på dette bildet. Thomas Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Liker det veldig godt. Mørk stemning, og den strålen fra solen som kommer fram bak der var genial:) Har du redigert dette mye eller? Thumbs UP Lenke til kommentar
djzeek Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Dette bildet er ikke så mye redigert, litt beskjært og levels. ellers har jeg vært veldig heldig , det er vel dette som kalles blinkskudd, men skal ikke lyve, jeg ble stående en stund å fotografere før jeg ga meg for kvelden. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Likte bilde men synes kansje det var en anelse for mrøkt. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg er enig at det kanskje en anelse mørkt, så kanskje skru på lyset litt, så blir det fint det her:P:P Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er et nydlig bilde. Mørket laget en spenning over det hele... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 fin setting.. er ikke så gla i den haloen du har rundt han.. liker hvordan han er plasert i forhold til lysglimtet.. ser ut som han er påvei dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå