Skogslik Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Har instalert denne modden og en del andre, har lyst til og spille igjenn med mytt liv i spillet men folkene i spillet er nå utropstein med gul firkant lignende ting rundt seg :S ser helt bugged ut. hva er feil? Endret 25. mai 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Gule utropstegn i Oblivion betyr "3D-modellen mangler". Men hva som kan gjøre det, det aner jeg ikke. Jeg hare overhodet ingen problemer med OOO. Det kan hende at den kolliderer med en annen modifikasjon... Gidder du å poste lasterekkefølgen din? (load order) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 bruker det dere Oblivion mod manager programet, mener du vilken rekkefølge moddene står i? ok, skal sjekke når eg komemr hjem til den stasjonære pcn husker eg hadde dette problemet en gang før med denne modden og men da fikk eg fikset det. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 bruker det dere Oblivion mod manager programet, mener du vilken rekkefølge moddene står i?ok, skal sjekke når eg komemr hjem til den stasjonære pcn husker eg hadde dette problemet en gang før med denne modden og men da fikk eg fikset det. Hvis du har Oblivion Mod Manager, så er det veldig lett å finne lasterekkefølgen -- bare gå inn på Import/Export --> View load order. Så kopierer du det som ligger der og limer inn her i codebox-tagger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) ok, da har eg komt med hjem til min stasjonære pc. her er load order: Oblivion.esm quickstart.esp Advanced_Water_Modification-2734.esp Oscuro's_Oblivion_Overhaul.esp Natural_Habitat_by_Max_Tael.esp Natural_Vegetation_by_Max_Tael.esp Natural_Water_by_Max_Tael.esp Natural_Weather_by_Max_Tael.esp Natural_Weather_HDR_by_Max_Tael.esp Endret 26. mai 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg hadde samme problemet, selv med bare OOO på, men jeg fikk fiksa det etter en reinstall. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 reinstal av spillet eller modden? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvilken versjon av OOO bruker du? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 hm, vet ikkje. lasta bare ned en. hadde vert fint om du har en link til en du hvet er stabil Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 reinstal av spillet eller modden? Glemte å nevne det, reinstallering av modden. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hm, vet ikkje. lasta bare ned en.hadde vert fint om du har en link til en du hvet er stabil Last ned versjon 1.33 fra Planet Elderscrolls eller FileFront. Følg instruksjonene for å lage en OMOD-fil av den til Oblivion Mod Manager (du finner instruksjoner i pdf-readme-en som følger med). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå