eab Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 jaha? får ut 220hk bare med og chippe og flekke på mere trykk jo snuppen. trener ikke m90 eller. Halla snuppa, sleng ut no bremsepapirer på org ft/fk motorer med 13c snurre da, som viser 220hk i motor. (nei jeg vil ikke se vikingchip sine bremsepapirer med stengt wg...) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Egentlig ikke skjedd stort siste dagene.. Fikk vært i garasjen i går men siden det var julaften måtte jeg inn te selskapet osv Hehe men fikk rødda litt i går for var ekstremt rotete.. allt verktøyet lå på gulvet hehe her er litt av det jeg fikk i går... (Fikk penger osv men det tok jeg nok ikke bilde av ) mangler 10 fast nøkkel med skralle løsning på ene siden så fikk jeg ny i går Manglet også 13 fast så fikk det og i går Fikk og noen MOMO skulderputer for tull.. hehe (lang historie kort) Satt på med en bil som smallt i fjellveggen, fikk brannsår på halsen, på størrelse med sugemerke lignet en stund på et suge merke og alle som spurte måtte jeg forklare å overbevise at det ikke var sugemerke så fikk med en lapp til de putene "Nå kan du ikke skylde på belte nestegang du dukker opp med sugemerke....." Men de hanskene på bilde der er utrolig kjekke... Er lys på sidene av hansken som rettes mot der man jobber! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Kim kom innom på pizza i garasjen i dag å hehe blitt møe pizza i det siste i grunn hehe Fikk sparkla litt på koffertlokke og slipa det er vel strax ferdig Så fikk lagt litt sparkel og slipa ned antennehullet på v side bak Så holdt han litt på med forskjermen men har slått seg litt så må få donka litt inn å sparkle opp på nytt Ellers så har jeg drivi å slipa litt på noen penta felger jeg har liggende.. Lurer på om å få bredda de så det blir 7-8cm kant bak å 4,5cm kant forran på de felgene og pulverlakere de hvite men får sjekke opp litt priser osv Litt bilder som alltid Sånn sto bilen når vi begynte i dag hehe Tok av skjermen igjen så man får lagt den opp så det er lettere å slipe/sprakle på den Grei arb temp snart ferdig? Ferdig hehe Fikk jaggu trøkt i vårs hele den æw! ................... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nå går'e sakte her Vetle. Er det ikke bare å få hivd nedi FT motoren, kan ikke være så vanskelig det- 240 er jo knute enkelt. Har 240 selv, Blir vel en oppfølger til deg, altså 230Ft isteden for f. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Blir bra detta ! Takk Takk Noe fremgang her da? Jada... Jobbet masse i det siste men ikke med min bil... Holder på å bytte motor for en kamerat å tt ting tar tid... Har ikke fått henta motoren før i dag... Får den vel i i morra så blire framgang på min ettervært Nå går'e sakte her Vetle. Er det ikke bare å få hivd nedi FT motoren, kan ikke være så vanskelig det- 240 er jo knute enkelt. Har 240 selv, Blir vel en oppfølger til deg, altså 230Ft isteden for f. Skjer mye som sagt Mene er ikke bare å kaste i ft'n... Skal overhales å gjøras pen skal snart gjøre det... OG i din er det F i min er det A motor (gasser motor) Så er MASSE kabel arbeid for å få i ft'n i min bil... Du trenger bare lodde om formotstand til dysene jeg må legge opp MANGE METER med kabel! Kommer bilder endag... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Fort gjort det vettu Fikk du ikke med ledningsnettet når du kjøpte motor? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 jo.. men alikavel er det endel mere jobb for meg en det hadde vært for deg... litt som må klippes å skjøtes og legges opp på nytt selvom Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå må du få rævva i gir Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå går det trått her ja... Se å få kasta inn motoren og spraya på litt lakk nå, så blir det bare stasen. Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bumpitibump.... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) ups.... stunn siden jeg har vært innom gitt glemt detta helt gitt men nå kommer det stor oppdatering kanskje litt hulter tilbulter i og med at jeg bare kopierer allt inn fra andre forum Endret 20. september 2009 av VetleRsport Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Skjedd litt i det siste... i går var jeg i garasjen siden klokka 4 ca til klokka 11... Fått rødda og fyllte plan på pick up'n te fatters full a søppel! Så har blitt ganske så røddig... Så når jeg var ferdig å rødde tenkte jeg å se litt på bremsene på bilen for hang jo på bremsene forran på høyre side... Tok en kalipper fra delebilen og "ovehala" blei så bra atte Setter den på en annen dag må sandblåsas å lakkas først hehe Så har jeg fått sortert og hengt på plass verktøy.. Satt meg ned nå på slutten og gikk i mellom det meste og skreiv en liste på det jeg har mista av verktøy, lånt bort, etc så må vel ut å shoppe inn nytt endag Litt bilder Delte kalipperen og tok ut stempla 1stk "overhala" kalipper Så litt om hva som har skjedd i dag Vært å handla litt i dag var på bilxtra og kjøpte en spray boks me kalipper maling (rød) Fått lagt på 1 lag på kalipperen jeg holdt på med i går Så har jeg kjøpt 750ml malings boks me hamerite maling sort blank som jeg skal male understells deler med har lagt 1 strøk nå på en bærebru bak for å teste.. Nytt lag om 4 timer.. Har og fått bytta bærearmen på venstre side samt begge foringene bilde av bærebruene bak skal legge på 1 strøk til litt seinere i dag.. Satt på den ene bærebrua bak i går... Da er det neste som står for tur.. Men i dag hadde jeg ikke lyst til å drive me skru jobber (kjekt med prosjekt bil for er så mye å gjøre ) Så jeg har lagt opp ledninger til cd spilleren (flyttet den opp) Så har jeg lagt opp allt av ledninger til el vinduer i dag knapper, etc så er bare sette motorene i dørene det er fort gjort Litt bilder Ny bærebru Jeg hadde en ramme til cd spiller liggende. Men der den ramma passa har jo jeg instrumenter så jeg ofra lufte dysene for cd spiller plass. I og med at det ikke er den plassen ramma er laga for måtte jeg kutte å sveise litt på ramma og sparkle Sånn blei resultatet... (skal finslipe og lakke på nytt) Lagringsplass Satt i motorene til rutene her omdagen blei så bra atte hehe Funker dønn! Så i dag har jeg satt opp hyller langs en hel vegg ca... Fikk MYE lagrings plass! De 2 dørane jeg henta nere på jobb Skulle ta av skrubbe plata her omdagen men blei litt forbanna og fikk ikke av en skrue da var saken grei... bant et tau i den og bant den fast i benken og rygga me bilen Slipa ned den ene calipperen jeg skal ha bak i dag og gjore den klar til lakk Og vola I dag var jeg ute i garasjen og la på 1 laget med hammerite maling på fjærbeinet Blei bra i grunn 1 laget jeg la på.. Så var jeg akkurat ute å la på 2 strøket Måtte bare sette caliperen innat Hygli å høre 3 og siste laget på... takker i dag har jeg slipa ned venstre side fjærbeinet Så har jeg fått lagt på 1 laget me sort blank hammerite maling på Har vært garasje dag idag I dag har jeg vannslipa ganske så møe så bare parr drag over 2 dører og 1 skjerm igjen åsså litt småtteri bare igjen Så har jeg mala 3 og siste strøk på venstre fjærbein i dag Så lite stemningsbilde te slutt Bilen står nå sånn Så har jeg mala 2 lag med hammerite maling på calipperene Bilde av døra jeg har sveisa og sparkla på Starta og matte ned den andre døra Oppdateringer kommer det nok flere av framover Ting skal skje snart Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Gjort litt idag å.... Satt på den siste bærebrua Så slipa jeg ferdig døra invendig og monterte den. Satt også på koffertlokket. Bilder Multilink ^^ Gammle bærebrua er vekk Nye som skal på Bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå