VetleRsport Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Kamerat var innom å hjalp til litt her om dagen å forresten... Han "måtte" slipe ned her å legge på litt mere sparkel Måtte slipe vekk "litt" sparkel på døra og varme opp å "strekke" plata å få den litt inn pga slått seg under sveising. Sparkla og slipa i c stolpa men må legge på litt mere pga større bulk en vi trodde Så la kim på sparkel på døra når den var ferdig innbulka hehe Var bulk i fram døra Så måtte vi jo ha mat! MEN må bare si enting må jo være veldig kjedelig å sparkle som kim da... formløs sparkling som man nesten ikke trenger å slipe.. Må jo ha litt å gjøre å hehe Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Blir nok tøft det her Tenkt å gjøre noe lignende når jeg får kloa i en strøken 240. Tenkt å lakke min noe lignende: Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 220hk ja. Bygd i drømmeland Vil tippe en 180-190 MAX! Får ikke 220hk ut av en orginal FT motor, med bare å chippe og justere trykk. Forresten, skaff deg M90 kassa. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Blir tøft dette Gleder meg til og se det ferdige resultatet:P Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Blir nok tøft det her Tenkt å gjøre noe lignende når jeg får kloa i en strøken 240.Tenkt å lakke min noe lignende: Hmmm vet ikke helt hva jeg synes om det fargevalget der men kan bli tøfft! Bra at noen prøver noe nytt å ikke følger alle andre! 220hk ja. Bygd i drømmeland Vil tippe en 180-190 MAX! Får ikke 220hk ut av en orginal FT motor, med bare å chippe og justere trykk. Forresten, skaff deg M90 kassa. Turbo + bilene er jo 190 å er jo akkuratt like som vanelig FT og de har liten databox som en chip på en måte har jeg fårstått det som... SÅ hvis det min er chippet, justert og annen kam så kande da være 200+ i den motoren Men som sagt skal ikke si noe sikkert så lenge den ikke er benket enda hehe M90 ja off... koster jo masse! så trur jeg får begyne å spare på M46 kasser hehe Blir tøft dette Gleder meg til og se det ferdige resultatet:P Takker Troir selv det kommer til å bli bra te slutt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 VetleRsport kan ikke følge strømmen vet du Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Grønn og svart 240 var ææssj Hvorfor kjøpte du deg ikke LR 3.5 v8 da? Broren min har Volvo 240, kjent som Outlaw hvis noen kjenner til den. Han skal kjøpe LR v8, registrere den så sette i Chevy v8'n han har fra delebilen.. Kunne kjøpe delebilen hvis jeg ville, og sette LR v8'n i den Ser ganske grei ut den delebilen.. Oida, ble litt offtopic her Hold den strøken, ikke for mye styling. Blir styggt da, eldre biler bør være orginale og lave. Men men, keep up the good work. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Kanskje forde du ikke fåt godkjent med volvo 240 med v8 lengere? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du får med Land Rover v8. Derfor han skal kjøpe den motoren.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Rart at volvo har trekkt tilbake ALLT av godkjennings papir til V8 motor i 240 da Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Broren min har hørt med Volvia. Så er ganske sikker på at du får godkjent med 3.5 V8 fra Land Rover.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 okai... Men nok off topic nå vel I dag har jeg vært på TESS å handla nytt esab sveiseapparat og sveisemaske med auto dim Skjedd litt kommer bilder en anne dag Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Broren min sin 240, http://www.bilforumet.no/200-serien/163537...tml#post1804283 Har du fått gjort noe med motoren? Fått fikset nesten alt rustet? Ser ut som om ud gjør en god job iallfall. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 hmmmm har han orange bil å... Det skulle jo jeg hatt heeh Motoren ja.. Nei eller har fått vaska å slipa på blokka. Tenkte å gjøre meg ferdig med rusta før jeg begyner å skru fraværandre motoren Litt rust i H hjulbrønn og 1 hull i gulvet under pedalene så er den rustfri tror jeg da Prøver å gjøre en god jobb hehe er jo 18 års bilen eller skal værfall bli 18 års bil Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Litt bilder fra tirsdagen når kim var her Bakdøra endelig ferdig Sparkla litt i bakkant av framdøra: Framkant av framdøra: C stolpa ferdig: Hjulbuen ferdig: Litt ekstra utstyr jeg har finni nede på jobb Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Fant kamera gitt hehe Litt før jeg begynte å sveise under ved pedalene Sveisa litt Tecktylert H hjulbue Røra meg sprøyta over med primer.. Men kom på i ettertid at hjulbuen er ikke helt ferdig men er jo fort å slipe av igjen Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bra jobba Kunne tenkt å gjort noe lignende selv, men har verken penger eller plass Skal du lakkere hele bilen selv eller? Bare litt med primer? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Bilen skal bli lakket av lakerer Orange! Har en liten liste som jeg tenker jeg bestiller fra pedersen racing i morgen...... 11137,- fattigere da værtfall Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Liten update! Kim har vært her i dag å hjelpa te litt igjen! hehe takk for hjelpa igjen Bagasjelokket snart klart? Sandblåste bak døra h side mene må slipe litt ned å sveise Kobla opp stor turteller istede for klokka som var der Har egentlig gjort mye mere i dag som: Sparkla og slipa antenne hull på H side Sparkla opp og slipa v for skjerm Sparkla litt og slipa på v bakskjerm MEN glømske meg har glemt å tatt bilder men kommer med tia! Lenke til kommentar
craven Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 220hk ja. Bygd i drømmeland Vil tippe en 180-190 MAX! Får ikke 220hk ut av en orginal FT motor, med bare å chippe og justere trykk. Forresten, skaff deg M90 kassa. jaha? får ut 220hk bare med og chippe og flekke på mere trykk jo snuppen. trener ikke m90 eller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå