osse-mon waits for alice Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Oooh! Bensintørst, ja Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 jaja men det er verdt det Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 hehe takk takk... skjer vel noe snart... hehe... garasjen blir snart ferdig å håper jeg så har jeg en handleliste på pedersen racing liggende... å det er kun ting te understell osv dempere/foringer/stabstag å slikt... OG jt 3" eksos med 1 lyddemper... 16437,-!!!!!!+ frakt..... betale 16000,- for noe som ikke synes a gitt... men merkes sikkert Lenke til kommentar
illest Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Er den kun chippa, eller? Blir nok moro dette Hadde selv 240 med FT motor fra 940 før jeg også. Herlig vinterbil. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 chippa å justert litt tt trykk osv Blir nok bra te slutt Snart er garasjen ferig å Så da blir det ribbing av bilen Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Fikk skaffa meg litt deler te bilen i dag hehe... El vinduer x4 H/S el juster bart speil H/S V/S type speil "trekanta i enden" Sentral lås x 4 Så blei litt snax te bilen i dag... heheq Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Lenge siden update... Har glemt bort tråden men her er litt nytt garasjen blei ferdig i går så da måtte jeg jo skru litt hehe så tok ut interiøret.. Kun teppe igjen litt bilder: her er litt bilder... hehe satt på de hjul "voggene" for å teste åssen det funka! Det er kjekke saker! fikk bilen klint innat veggen så fikk en plass te fronten/røven te en annan bil inn i garasjen så en kunne skru på det å Litt rust men men rødda å tatt vekk litt ledninger som jeg ikke trenger henger feste er helt av Så fikk jeg rødda litt så jeg får gjort noe på benken igjen så lenge det varer Fått motoren innagarasje.. hehe har jo stått i karporten siden jeg kjøpte den.. Men får nok handle meg motor stativ tok litt plass den tralla Men men SÅ handla jeg meg VOLVO SERVICE skilt på ekeberg! Og så har jeg fått taki litt sånn småtteri til bilen som feks Orginale sorte dørhåndtak En komplett B230F mtoor M46 gir kasse (4 trinn od) Bensin pumper Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 dårlig med komentarer her folkens ingen som liker volvo ? Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hva skal du med F-motor når du har FT? Mangler FTen noen deler? Blir bra dette, du bytter til alle de riktige delene! Endret 21. oktober 2008 av knetrom Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 b230ft med 220hk chippa å justert litt tt trykk osv Er motoren bremsa i drømmeland eller? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva skal du med F-motor når du har FT? Mangler FTen noen deler? Blir bra dette, du bytter til alle de riktige delene! allt som er gratis er godt er det noe som heter b230ft med 220hk chippa å justert litt tt trykk osv Er motoren bremsa i drømmeland eller? Trenger vel ikke det... gammel polti bil motor vettu en kamerat som jobber på volvo å har vært borti de polti "bygga" sa det skulle være ca 220hk i de Men jeg vet ikke... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Skjer a litt for tiden her. Fått lånt meg et migg apparat så driver å sveiser litt da vettu Sveiset alle hullene etter lista på kanalen nå Tok av døra for måtte sveise inn et nytt hjørne der sånn blei nå døra litt sparkling så blire flott Sveisa antennehullet Godt det ikke var så mye rust i hjulbrønnene Og en boks jeg har bøyd å sveisa på skolen Sånn så forresten døra ut før.... slipa det grundig før jeg sveisa såklart Sånn blei det bak etter litt sveising... å sliping Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ikke værst det der Skulle lært meg å sveise jeg og, mye man kan bruke det til .. Stå på! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Ikke værst det der Skulle lært meg å sveise jeg og, mye man kan bruke det til .. Stå på! Takk takk Ja kjekkt å kunne sveise.. Dette er faktisk første gang jeg sviser såe er ganske så fornøyd selv Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Er da litt som skjer nå å Vært på feiltema å handla Kjøpte og 2 sånna "slipe" klosser på biltema på til å fjerne stripene på siden av bilen Her ser dere at jeg har sparkla og slipa ned døra der jeg har sveisa Sparkla og slipa antennehullet Blinklyset sveiset igjen Lagt inn en ny plate her Lagt inn ny del her å Sparkla og slipa over men har ikke bilde etter jeg slipet det ned.. Man skal legge på godt med sparkel har jeg hørt Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva gjør du med blinklyset du sveiset igjen? Ikke mercedesspeil vel? :/ Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Gjør i grunn ikke noe med det Kjører uten side blink Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Går det gjennom eu da? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 jada får den mellom på et vis hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå