Drunne Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hei Har sett etter et program som egner seg bra til konvertering av mp3 til midi, men har enda ikke funnet noe som fungerer tilfredsstillende. Skal overføre midi til mobilen /Drunne Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tror heller du bør lete etter midi-filene som er laget manuelt etter den sangen du vil ha. Da får du ofte et mye bedre resultat.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg er ingen ekspert på området, men jeg har hørt at å konvertere mp3 til midi er som å konvertere et bilde til skrift..... Altså ikke mulig (les: med bra resultat) Lenke til kommentar
Osram Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det finnes masse programmer som sier de kan det men ingen av de fungerer i praksis, ihvertfall ikke hvis man forsøker å konvertere noe som er flerstemt. En enkel melodilinje på et instrument fungerer av og til om det er svært tydelig og ingen andre instrumenter samtidig. Hvis ikke kan du bare glemme det. Gjør heller som en annen skrev: Søk etter en midi-versjon på nettet. Der er det veldig mye bra rundt omkring. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvis det er en veldig enkel melodi, med ett (1 stk.) simpelt instrument så mener jeg det finnes programmer som kan gjøre det. Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Prog. du leter etter heter widi 2.7 http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=...widi&tg=dl-2001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå