THA NIZZE Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Bestillte nettop et lydkort fra USA til en verdi av 7000kr... Jeg hadde først en forhandler jeg skulle handle hos men så skiftet jeg og her kunne de ikke sende som gave pga forsikring. Nå kom jeg til å tenke på toll, blir ikke dette et framtidig helvete for meg? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Du må nok regne med å betale 25% moms og ett fortpllingsgebyr. Lenke til kommentar
THA NIZZE Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) dvs rundt 1700kr + fortolling ca. 200 rundt 2000 kr i alt? Jeg har hatt så mye å tenke på i det siste at jeg glemte dette med toll... Er helt utrolig irriterende, ikke det at jeg ikke kan betale det men det ødelegger mye for meg. Endret 25. mai 2008 av THA NIZZE Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Du kan belage deg på å betale 25% mva, 1750 samt. et fortollingsgebyr på henholdsvis 200 kroner, sett at det ikke sendes som EMS. Lenke til kommentar
THA NIZZE Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hm, jaja. Sånn kan det gå... Det ble jo en god del. Uansett billigere enn å kjøpe i Norge! Får håpe de glemte å tolle varene da. Forresten, hva er EMS? Endret 25. mai 2008 av THA NIZZE Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 EMS er en forsendelsesmåte der tollbehandling ol er inkludert i frakt. I praksis betyr dette at man kun betaler 25% mva. Ikkenoe irriterende fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
THA NIZZE Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Da blir jo alt fucket uansett hehe. Men, men. Er det noen som helst sjangs for at det skulle gå uten toll? Kjøpte fra Sweetwater.com ... Sende dem en mail nettop om at jeg hadde glemt å sjekke det opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå