Liberalistiske Samebror Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 har forslag på navn på bandet: "Mulig vi kliner villt,hvem vet?" Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen som skal spille på kubjelle da? http://www.moenbjollefabrikk.no/ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 har forslag på navn på bandet:"Mulig vi kliner villt,hvem vet?" Hahahah! "Ikke gjort sex." Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Husk at det er jo endel sjangere som folk vil spille da. Her ved oslo Traktene er det jo endel forumbrukere. Tipper det er nokk for 2 band bare her. Da kan jo alle møtes snakke litt om skaken, si hva de kan spille og hva de vil spille for så å dele se ginn i mindre og mindre grupper. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 tenkte dette til band name:The Whalers! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 hva med "SOMEONE IS WRONG ON THE INTERNETT" som en skikkelig hitliste sang xD Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Skjer her da? Noen som er villig til å ta litt initiativ? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kanskje vi kline vilt? Hehe. Jeg er med hvis det blir noe av i Oslo området, synes vi må møtes eller hvertfall få alle intreserte på mIRC elns. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg bor en halvtime unna Oslo, så jeg har ikke problemer med det, jeg heller. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg er med på trekkspill! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hahaha, får dere plutselig lyst på et sax spor så si ifra så kan jeg sende noe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Så morsom tråd Lykke til, gutta ^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Leser at det er en del brukere her som klager over og kommer med forslag til forskjellige sjangere... så da kan jeg komme med inspirasjon og det er unexpect unexpect - desert urbania det er et band med MAAAANGE forskjellige sjangere... høres kanskje litt kaotisk ut, men er faktisk veldig bra. hva syns dere? (dere som har hørt på sangen) Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Leser at det er en del brukere her som klager over og kommer med forslag til forskjellige sjangere... så da kan jeg komme med inspirasjon og det er unexpectunexpect - desert urbania det er et band med MAAAANGE forskjellige sjangere... høres kanskje litt kaotisk ut, men er faktisk veldig bra. hva syns dere? (dere som har hørt på sangen) hørtes veldig bra. men når punk/death metal kommer går helt vekk fra min smak!! men de som hadde vore litt tøft er å fått til Muse Sangen knights of cydonia. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg synes dere burde hete Betongballong (Led Zeppelin-referanse, fyi). Jeg kunne deltatt med lur, støvsuger, blokkfløyte, trømmer, oljefat, elektrisitet og/eller hvitevarer, men har ikke tid og/eller kapasitet, dessverre. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 skal vi spille en coverlåt må det bli "Hotel California" Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 skal vi spille en coverlåt må det bli "Hotel California" kjeeeedeeeelig!!! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kanskje vi kline vilt? God ide å bruke gullkorn fra forum og sitater fra tråder alle(de fleste) husker som inspirasjon til teksten,ettersom det er et/flere ForumBand Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kanskje vi kline vilt? God ide å bruke gullkorn fra forum og sitater fra tråder alle(de fleste) husker som inspirasjon til teksten,ettersom det er et/flere ForumBand Finnes den tråden enda? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kanskje vi kline vilt? God ide å bruke gullkorn fra forum og sitater fra tråder alle(de fleste) husker som inspirasjon til teksten,ettersom det er et/flere ForumBand Finnes den tråden enda? var ikke her den gangen men....En ny kjæreste!, Weee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå