SideburnsKongen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vi bør nesten ikke være mer enn 8 stk. Husk at vi skal ha sammspill også da.. En på trommer, to på gitar, en på bass, en keybord kunne slått ann.. Ikke no serlig mer enn det.. Men får ikke vært med å spillt, gidder ikke å dra over en time for å øve.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvis det skjer i Oslo eller akershus skal jeg vurdere det, gidder heller ikke dra dritlangt for å øve. Har band fra før Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det tøffeste hadde uten tvil vært om vi hadde laget et band fra hver storby, som konkurerte om å lage den feteste sangen Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det tøffeste hadde uten tvil vært om vi hadde laget et band fra hver storby, som konkurerte om å lage den feteste sangen Er fredrikstad en storby? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 om det bor nok forumbrukere der til å starte et band? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 er de noen fra Ålesund her da? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Faen, glemte helt det med bosted:P Nord for Molde Flytter til lofoten om 17-18 dager Endret 4. juni 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg bor på Strømmen, ikke langt unna Oslo! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hva sjer med dette forum bandet? har vore dødt i over 2 måneder! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Vet ikke helt hva som foregår her, men kan hende jeg kan skrive teksten på engelsk, interresert? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 gjør det du;) så ser vi om det er noen som får intressen tilbake Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 eg er med å spille tuba/piano/bitte litt gitar/ litt tromme Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kan godt det, men hva slags text skal det väre? rock? pop? osv..? Og gi meg et eksempel av en sang. Takk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg kan vel alltids skrive tekster jeg også, evt. spille munnharpe, triangel, bittelitt munnspill og litt mer enn basic keyboard. Samt litt fele, althorn og blokkfløyte. Woo! Jeg kan melde meg på hvilket som helst band som formes i Trøndelag av forumbrukere Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 rock er min sjanger Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har øvd growling i nesten et halvt år, og er nesten like langt, sett bort fra litt større dynamikk i stemmen(innbiller jeg meg). Kanskje mine forventninger er for høye, sammenligner meg med In Flames, Lamb of God og Children of Bodom Forventningene dine er IKKJE for høye. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 kunne vi ikke hatt sånn lignende red hot chili peppers musikk sjanger? synest musikken dems er skikkelig bra. men hører ikke mye på dei Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Jeg kan også spille gitar eller trommer XD Vi lager ikke noe red hot chilli peppers musikk, vi kan lage en blanding med alle sjangere, fra black metal til grindcore!! Endret 15. august 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kanke de som har lyst møtes forskjellige plasser i Norge da? Jeg er fult med Red Hot Chille Peppers musikk og 70-talls rock. Stiller som vokalist Kommer sikkert til å være flere som gjør det samme men da må vi noen elimineres. Eller dele opp i enda 2 band Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 har ikke så bra stemme. men kan være backup singing da. men eveneleven har eit godt poeng. eller noen som har nevnt i tråden. flere band. eit i kvar fylke eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå